Mijn simkaart is geblokkeerd. Het beltegoed is voldoende. Heb al geprobeerd opnieuw op te starten, maar zonder resultaat. Wat kan ik nu nog doen
Bladzijde 1 / 1
Hoi,
Je geeft aan geblokkeerd. Maar over wat voor blokkade heb je het? Vraagt ie een code? Krijg je een melding als je wilt bellen? Graag wat meer info 🙂
Je geeft aan geblokkeerd. Maar over wat voor blokkade heb je het? Vraagt ie een code? Krijg je een melding als je wilt bellen? Graag wat meer info 🙂
Er staat "geblokkeerd voor inkomende en uitgaande gesprekken". Waarschijnlijk is er hier of daar wat misgegaan, en is op één of ander moment niet genoeg beltegoed geweest. Ik meen dat te hebben opgelost. Maar gezien het feit dat er met nieuwjaarsdag niemand te bereiken hoop ik dat het morgen opgelost kan worden.
Bedankt in ieder geval voor je reactie
Bedankt in ieder geval voor je reactie
Staat internet uit op mijn simyo? De gegevens van Simyo hebben vertraging...
Nee hoor, staat gewoon aan
Hoi fienwildekamp.
Welkom op het Simyo Forum!
Er was inderdaad een negatief tegoed. Om die reden is je aansluiting geblokkeerd. Wij zijn je eenmalig tegemoet gekomen tot een tegoed van €0,00. Inmiddels heb je je beltegoed opgehoogd tot een positief tegoed. Als je je telefoon opnieuw opstart, kun je weer gebruik ervan maken. Ik heb je aansluiting gedeblokkeerd.
Laat je me even weten of je weer kunt bellen?
Groetjes,
Estelle
Bedankt voor jullie hulp, Raytje en Friesian!
Welkom op het Simyo Forum!
Er was inderdaad een negatief tegoed. Om die reden is je aansluiting geblokkeerd. Wij zijn je eenmalig tegemoet gekomen tot een tegoed van €0,00. Inmiddels heb je je beltegoed opgehoogd tot een positief tegoed. Als je je telefoon opnieuw opstart, kun je weer gebruik ervan maken. Ik heb je aansluiting gedeblokkeerd.
Laat je me even weten of je weer kunt bellen?
Groetjes,
Estelle
Bedankt voor jullie hulp, Raytje en Friesian!
Is gelukt. Bedankt voor de medewerking
Hoi fienwildekamp,
Fijn dat het gelukt is! Graag gedaan 😃.
Mocht je verder nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden.
Groetjes,
Estelle
Fijn dat het gelukt is! Graag gedaan 😃.
Mocht je verder nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden.
Groetjes,
Estelle
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.