Mijn simkaart is geblokkeerd. Op de PUK code wordt niet gereageerd. Wat nu?
Bladzijde 1 / 1
Plaats de simkaart eens in een andere telefoon (Indien mogelijk), en probeer het opnieuw.
https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/mijn-samsung-telefoon-accepteert-de-pukcode-n-208?c=26
https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/mijn-samsung-telefoon-accepteert-de-pukcode-n-208?c=26
Hoi Cees1973,
Leuk om te zien dat jij jouw vraag hier op ons forum stelt. Je wordt, zoals je ziet, direct te hulp geschoten:D Friesian dankjewel!
Is het gelukt om door middel van de pukcode, de pincode opnieuw in te stellen?
Leuk om te zien dat jij jouw vraag hier op ons forum stelt. Je wordt, zoals je ziet, direct te hulp geschoten:D Friesian dankjewel!
Is het gelukt om door middel van de pukcode, de pincode opnieuw in te stellen?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.