Mijn Simkaart is geblokkeerd.
Hoe kan dit worden opgelost ?
Bladzijde 1 / 1
Hoi muvs, welkom op het Simyo forum!
Ik zie dat je vandaag mijn collega Sebastiaan hebt gesproken. Heeft iets veranderd waardoor alles weer staat op het netwerk. Je kunt gelukkig weer bellen. Als er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag 🙂 Ik wens je voor nu nog een fijne dag toe.
Ik zie dat je vandaag mijn collega Sebastiaan hebt gesproken. Heeft iets veranderd waardoor alles weer staat op het netwerk. Je kunt gelukkig weer bellen. Als er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag 🙂 Ik wens je voor nu nog een fijne dag toe.
Dank voor je reactie Naomi.
Het werkt inderdaad weer.
Jammer alleen dat ik het op 2 november opgewaardeerde internet tegoed niet heb kunnen gebruiken, maar wel kwijt ben en hier blijkbaar geen compensatie voor is.
Vriendelijke groet,
Marleen
Vriendelijke groet,
Marleen
Het werkt inderdaad weer.
Jammer alleen dat ik het op 2 november opgewaardeerde internet tegoed niet heb kunnen gebruiken, maar wel kwijt ben en hier blijkbaar geen compensatie voor is.
Vriendelijke groet,
Marleen
Vriendelijke groet,
Marleen
Hoi Muvs,
Ik kan me voorstellen dat je hiervan baalt.
In het systeem zie ik een melding van mijn collega. Hij heeft aangegeven dat jij netjes hebt opgewaardeerd, maar toch geblokkeerd was. Om deze reden heb ik uit coulance €7 teruggezet op jouw beltegoed. Dit is eenmalig. Ik hoop dat je tevreden bent met deze oplossing.
Groetjes,
Angela
Ik kan me voorstellen dat je hiervan baalt.
In het systeem zie ik een melding van mijn collega. Hij heeft aangegeven dat jij netjes hebt opgewaardeerd, maar toch geblokkeerd was. Om deze reden heb ik uit coulance €7 teruggezet op jouw beltegoed. Dit is eenmalig. Ik hoop dat je tevreden bent met deze oplossing.
Groetjes,
Angela
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.