Mijn simkaart is geblokkeerd maar ik weet niet waarom en hoe ik deze weer kan deblokkeren. Kan dit nog?
Hoi
Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over opneemt! Ik kijk graag met je mee wat er aan de hand is.
Ik zie dat je geen beltegoed meer over hebt, hierdoor wordt je simkaart automatisch uitgaand geblokkeerd. Je kunt je simkaart opwaarderen via Mijn Simyo of via onze website om je simkaart te deblokkeren. Je hoeft daarna alleen nog even je telefoon opnieuw op te starten en je simkaart is weer actief .
Ik hoop dat het is gelukt zo!
Groetjes,
Roeqajja
Heyy mijn simkaart is geblokkeerd, hoe kan ik hem deblokkeren?
Hoi
Bedankt voor je bericht. Goed dat je contact opneemt!
We vermoeden dat er op het netwerk iets is misgegaan waardoor de simkaart uitgaand werd geblokkeerd. Onze excuses hiervoor! Ik heb de simkaart zojuist voor je laten deblokkeren. Als je het toestel opnieuw opstart moet alles weer werken.
Ik hoor graag of alles weer werkt naar behoren .
Groetjes,
Amy
Heyy hij was een tijdje niet meer geblokkerd, maar nu zie ik dat hij weer geblokkeerd is, hoe kan ik hem niet meer geblokkeerd krijgen?
Hi
Bedankt voor je bericht. Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat je simkaart inmiddels actief is. Je hoeft alleen je telefoon even opnieuw op te starten .
Groetjes,
Roeqajja
Hallo, ik heb afgelopen zondag mijn sim-kaart laten blokkeren, omdat ik mijn telefoon kwijt was geraakt. Inmiddels heb ik hem weer gevonden, maar de kaart is nog geblokkeerd. Kunnen jullie mij helpen?
Groetjes!
NB Let op: omdat jij de naam Simyo in je forumnaam hebt gezet, wat niet mag, zal een Mod tevens je forumnaam gaan wijzigen.
Excuus, ik wist niet dat dat verboden was in de naam!
Weet niet hoe simyo jou simkaart heeft geblokkeerd maar misschien kun je deze zelf deblokkeren in mijn Simyo.
Hoi
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je simkaart nog steeds geblokkeerd is. Als je mij een even een privé bericht stuurt met jouw gegevens kunnen we samen kijken naar een oplossing. Zoals
Bedankt
Groetjes,
Seren
Vandaag nummer van oude provider overgezet maar helaas simkaart geblokkeerd.
In de app lukt dit mij niet om te deblokkeren… zouden jullie mij kunnen helpen?
Hi
Bedankt voor je bericht. Wat lastig dat het activeren van je simkaart niet lukt via de app!
Wat gaat er precies mis? Heb je het al via onze website geprobeerd?
Ik hoor het graag!
Groetjes,
Roeqajja
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.