.

Beantwoord

Simkaart geblokkeerd, hoe deblokkeren?


Badge +1

Mijn simkaart is geblokkeerd maar ik weet niet waarom en hoe ik deze weer kan deblokkeren. Kan dit nog?

icon

Beste antwoord door Roeqajja 11 April 2023, 15:22

Bekijk originele reactie

14 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Marieannewt,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over opneemt! Ik kijk graag met je mee wat er aan de hand is.

Ik zie dat je geen beltegoed meer over hebt, hierdoor wordt je simkaart automatisch uitgaand geblokkeerd. Je kunt je simkaart opwaarderen via Mijn Simyo of via onze website om je simkaart te deblokkeren. Je hoeft daarna alleen nog even je telefoon opnieuw op te starten en je simkaart is weer actief 😊.

Ik hoop dat het is gelukt zo!

Groetjes,
Roeqajja

Heyy mijn simkaart is geblokkeerd, hoe kan ik hem deblokkeren?

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Dorine921,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je contact opneemt!

We vermoeden dat er op het netwerk iets is misgegaan waardoor de simkaart uitgaand werd geblokkeerd. Onze excuses hiervoor! Ik heb de simkaart zojuist voor je laten deblokkeren. Als je het toestel opnieuw opstart moet alles weer werken.

Ik hoor graag of alles weer werkt naar behoren 😊.

Groetjes,
Amy

Heyy hij was een tijdje niet meer geblokkerd, maar nu zie ik dat hij weer geblokkeerd is, hoe kan ik hem niet meer geblokkeerd krijgen?

Reputatie 7
Badge +6

Hi @Dorine921,

Bedankt voor je bericht. Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat je simkaart inmiddels actief is. Je hoeft alleen je telefoon even opnieuw op te starten :).

Groetjes,
Roeqajja

Hallo, ik heb afgelopen zondag mijn sim-kaart laten blokkeren, omdat ik mijn telefoon kwijt was geraakt. Inmiddels heb ik hem weer gevonden, maar de kaart is nog geblokkeerd. Kunnen jullie mij helpen?

Groetjes!

Reputatie 7

@Simyo-8621 Een moderator @Amy @Roeqajja @Seren zal hierop reageren. Houd je reactie in de gaten.

NB Let op: omdat jij de naam Simyo in je forumnaam hebt gezet, wat niet mag, zal een Mod tevens je forumnaam gaan wijzigen.

Excuus, ik wist niet dat dat verboden was in de naam!

Reputatie 7

@Simyo-8621 Simyo is én een beschermde merknaam én dit schept mogelijk verwarring bij andere gebruikers.

Reputatie 7
Badge +6

Weet niet hoe simyo jou simkaart heeft geblokkeerd maar misschien kun je deze zelf deblokkeren in mijn Simyo.

@RicoK en @Ron H, bedankt voor jullie reacties! In mijn Simyo heb ik helaas geen optie staan om de kaart te deblokkeren.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Gebruiker-8621,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je simkaart nog steeds geblokkeerd is. Als je mij een even een privé bericht stuurt met jouw gegevens kunnen we samen kijken naar een oplossing. Zoals @RicoK heeft aangegeven is het niet toegestaan om '’Simyo'’ in je gebruikersnaam te gebruiken. Om deze reden heb ik je gebruikersnaam gewijzigd. Als je toch een andere forum naam wilt laat het mij dan even weten, dan pas ik het voor je aan. 

Bedankt @RicoK en @Ron H!

Groetjes,
Seren 

Vandaag nummer van oude provider overgezet maar helaas simkaart geblokkeerd.

In de app lukt dit mij niet om te deblokkeren… zouden jullie mij kunnen helpen?

Reputatie 7
Badge +6

Hi @Rita Bul,

Bedankt voor je bericht. Wat lastig dat het activeren van je simkaart niet lukt via de app! 

Wat gaat er precies mis? Heb je het al via onze website geprobeerd? 

Ik hoor het graag!

Groetjes,
Roeqajja

Reageer