Skip to main content

Simkaart geblokkeerd en constant stappenplan doorlopen...

• January 16, 2025
  • 3 reacties
  • 38 Bekeken

Nieuwe klant en het begint al goed.. iedere keer als ik inlog op mijn simyo moet ik het stappenplan opnieuw doorlopen (inclusief geforceerd nieuw wachtwoord)en krijg ik vervolgens te zien dat me simkaart is geblokkeerd... de overstap had vanochtend al moeten werken volgens de mail

edit: is dit mischien omdat ik een ex klant ben die van simyo naar vodafone en weer terug naar simyo is gegaan?

3 reacties

• auteur
  • Beginner
  • January 17, 2025

even een update, alles werkt gelukkig nu

wel zijn de geplande factuurkosten een stuk hoger dan 9 euro maar er staat wel bij dat dit nog kan veranderen op de factuurdatum zelf dus hopelijk komt het goed.

groet Rowan

JanD
  • Forum Expert
  • January 17, 2025

Beste ​@Rowan_W als je pas klant bent geworden ergens midden in de maand is je 1e factuur anders dan standaard omdat Simyo altijd per de 1 van de maand factureert.

Je betaalt je abo vooraf en en variabele kosten achteraf.

Zie ook onderstaande link voor andere uitleg:

https://www.simyo.nl/klantenservice/factuur

Succes.

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • January 17, 2025

Hi ​@Rowan_W,

Bedankt voor je bericht. 

Fijn om te horen dat het activeren van je simkaart uiteindelijk toch is gelukt!

Het klopt inderdaad dat je eerste factuur altijd wat hoger ligt dan de rest. Je betaalt bij Simyo altijd één maand vooruit, maar omdat dit je eerste factuur is, betaal je ook nog voor de maand zelf naar rato. Dit is de reden waarom je factuur wat hoger is dan verwacht. Vanaf je volgende factuur betaal je wel de gebruikelijke abonnementskosten van €9, tenzij je je bundels natuurlijk aanpast. 🙂

Bedankt voor je hulp! ​@JanD 

Groetjes,
Roeqajja