Skip to main content
Ik heb een paar dagen geleden bij jullie een nieuwe simkaart besteld en deze had al een pincode.

Omdat ik deze pincode nog niet veranderd heb en er nog aan moet wennen heb ik per ongeluk 3 keer de verkeerde pincode ingevuld.

Toen werd er gevraagd naar de puk-code. Ik dacht dat de puk-code achterop mijn simkaart stond. (Ik ben er achter gekomen dat dat het simkaartnummer is)

Omdat er niet kwam te staan dat deze puk-code onjuist was, heb ik hem verschillende keren proberen in te vullen. Nu is dit waarschijnlijk vaker dan 10 keer geweest en is mijn simkaart definitief geblokkeerd.



Wat kan ik nu het beste doen?
Hoi mmahubers,



Bedankt voor de goede uitleg, zo weet ik helemaal wat er aan de hand is. :)

Ja, dat kan gebeuren dat je je een paar keer vergist. Het vervelende is, dat de simkaart nu inderdaad definitief geblokkeerd is. Je kunt daarom het beste een vervangende simkaart bestellen op Mijn Simyo. Die heb je dan binnen 2 dagen in huis.

Als je die activeert, krijgt die simkaart weer zijn eigen pincode en pukcode. Let dus op dat je die dan gebruikt, en niet de oude.



Laat je even weten of je het kunt vinden?



Groetjes,

Charlene

Reageer