Skip to main content
Hallo,



Sinds een maand ben ik nieuwe klant bij julile. Het verliep allemaal goed totdat gisteravond ineens niks meer het deed. Ik heb 1 factuur gehad en deze wordt naar mijn weten automatisch geïncasseerd. Wat is de reden dat ik niks meer kan? Ik probeerde jullie vandaag telefonisch te bereiken echter jullie zijn gesloten. Ik hoop dat dit bericht wel wordt beantwoord anders zit ik tot na de kerst zonder enige mogelijkheid.



Groeten Margriet
Hallo,



Sinds een maand ben ik nieuwe klant bij julile. Het verliep allemaal goed totdat gisteravond ineens niks meer het deed. Ik heb 1 factuur gehad en deze wordt naar mijn weten automatisch geïncasseerd. Wat is de reden dat ik niks meer kan? Ik probeerde jullie vandaag telefonisch te bereiken echter jullie zijn gesloten. Ik hoop dat dit bericht wel wordt beantwoord anders zit ik tot na de kerst zonder enige mogelijkheid.



Groeten Margriet




Hoi MargrietvM,



Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad, en dat je alles in orde hebt gemaakt zodat we je weer konden aansluiten. Als je je toestel even uit en weer aan kunt zetten, dan kun je weer bellen en gebeld worden.

Ik zie dat het te maken heeft gehad met buiten bundel internetverbruik, dus je kunt het beste de optie Internet op je Mobiel even uitzetten tot het nieuwe jaar. Dan krijg je weer een nieuwe bundel.

Sorry dat je ons niet hebt kunnen bereiken met Kerst. Toen waren we inderdaad gesloten. Het spijt me dat je daar zo'n last van hebt gehad.



Groetjes, Charlene

Reageer