Skip to main content
Beste Simyo,



Ik had mijn nummer geblokkeerd en vervolgens een nieuwe SIM-kaart aangevraagd. Deze heb ik inmiddels in mijn toestel gedaan en de nieuwe sim ook aangemeld, maar mijn nummer blijft geblokkeerd. Het advies om het toestel uit en weer aan te zetten, ken ik en heb ik ook opgevolgd, maar zonder succes dus. Hierbij het verzoek mij te deblokkeren, zodat ik weer kan bellen 😉.
Ja, dat klopt. Als je je aansluiting/simkaart blokkeert is dat niet gelijk weg als je een nieuwe simkaart aangevraagd. Een moderator zal waarschijnlijk morgen je aansluiting de-blokkeren.
Hoi RichWes, welkom op het Simyo forum!



De blokkade die je had ingesteld dop je oude simkaart is meegekopieerd naar je nieuwe simkaart.

Ik heb 'm er afgehaald voor je. Als je je mobieltje nu uit- en aanzet, zul je merken dat ie weer werkt :)





Groentjuh, bedankt voor het meedenken!
ik dacht dat jullie een verkeerde simkaart hadden toegestuurd en toen heb ik een nieuwe aangevraagd. maar later kwam ik erachter dat het een combisimkaart is,die dus wel past. Maar nu kan ik m niet activeren. kunnen jullie mij helpen om deze alsnog te activeren? die vervangende kaart is dan niet nodig.



vast bedankt!
hallo, lieve mensen



iemand uit mijn klas heeft geprobeert mijn pincode te kraken.

Nu staat er het volgende: Er zijn verschilende onjuiste wachtwoorden opgegeven. Typ 'a1b2c3'. Bij noodgeval voert u een telefoonnummer voor noodgevallen in. Om door te gaan met het opgeven van het wachtwoord. (balkje waar ik het in moet voeren.) De door u ingevoerde tekst komt niet overeen. Probeer het nogmaals.

Nou is mijn vraag: Wat moet ik nu doen?
trouwens



Groetjes, Puck Hendriks
hallo, lieve mensen



iemand uit mijn klas heeft geprobeert mijn pincode te kraken.

Nu staat er het volgende: Er zijn verschilende onjuiste wachtwoorden opgegeven. Typ 'a1b2c3'. Bij noodgeval voert u een telefoonnummer voor noodgevallen in. Om door te gaan met het opgeven van het wachtwoord. (balkje waar ik het in moet voeren.) De door u ingevoerde tekst komt niet overeen. Probeer het nogmaals.

Nou is mijn vraag: Wat moet ik nu doen?




trouwens



Groetjes, Puck Hendriks




Hoi Puck10,



Wanneer er 3 keer een verkeerde pincode is ingevoerd dan vraagt het toestel daarna naar de pukcode. Ik heb het vermoeden dat je degene het toestelwachtwoord verkeerd heeft ingetoetst. Ik raad je contact op te nemen met de leverancier van je toestel en hun de melding te vertellen die je nu krijgt.
Mijn Telefoon is nog steeds geblokkeerd! Als ik de juiste pincode in heb getoetst zegt ie: Simkaart geblokkeerd.
En wat als je je PUK code ingeeft?

Die kun je vinden op je persoonlijke simyo pagina bij "mijn instellingen & simkaart".

Lukt het dan wel?
ik dacht dat jullie een verkeerde simkaart hadden toegestuurd en toen heb ik een nieuwe aangevraagd. maar later kwam ik erachter dat het een combisimkaart is,die dus wel past. Maar nu kan ik m niet activeren. kunnen jullie mij helpen om deze alsnog te activeren? die vervangende kaart is dan niet nodig.



vast bedankt!


Mijn Telefoon is nog steeds geblokkeerd! Als ik de juiste pincode in heb getoetst zegt ie: Simkaart geblokkeerd.







Hoi iplaum,



Je nieuwe simkaart heb je al geactiveerd zie ik. De PIN en PUKcode op Mijn Simyo horen bij die nieuwe simkaart.

Die zou je dus gewoon moeten kunnen gebruiken.

Kun jij mij een privébericht sturen met het nummer van de simkaart die je nu gebruikt. Om na te gaan of het wel de goede is?



Groetjes, Charlene

Reageer