Ik heb mijn simkaart geactiveerd maar krijg steeds de melding geen service. Van alles al geprobeerd. Ik heb een iphone. In de Samsung van mijn dochter doet hij het wel.
Bladzijde 1 / 1
Hoi Johannes06,
Welkom op het forum.
Erg vervelend dat je simkaart niet werkt. Ik zie dat het activeren op 7 augustus wel goed gegaan is. Je hebt in de ochtend je nieuwe pin en pukcodes ontvangen.
Ik zie inderdaad nog geen verbruik. Als de simkaart in een andere telefoon wel werkt, dan is daar niets mis mee. Al je instellingen op het netwerk staan correct. Heb je al gecontroleerd of je iphone simlock-vrij is?
Welkom op het forum.
Erg vervelend dat je simkaart niet werkt. Ik zie dat het activeren op 7 augustus wel goed gegaan is. Je hebt in de ochtend je nieuwe pin en pukcodes ontvangen.
Ik zie inderdaad nog geen verbruik. Als de simkaart in een andere telefoon wel werkt, dan is daar niets mis mee. Al je instellingen op het netwerk staan correct. Heb je al gecontroleerd of je iphone simlock-vrij is?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.