.

Beantwoord

Simkaart geactiveerd, maar nu heb ik geen service

  • 23 October 2013
  • 6 reacties
  • 5970 Bekeken

Badge
Goedemorgen,

2 dagen geleden kreeg ik een bericht dat mijn nummer overgezet was van mijn oude simkaart naar mijn nieuwe simkaart. Ik had eerst een abbonement bij Hi en ben nu overgestapt naar Simyo. De simkaart heb ik geactiveerd maar toen ik hem in mijn telefoon deed, kreeg ik geen service. In het bericht stond dat het een korte tijd kon duren voordat de simkaart daadwerkelijk geactiveerd is, maar in mijn ogen is twee dagen niet een korte tijd. Hoe krijg ik wél service?

Groetjes,
Kirsten
icon

Beste antwoord door Ernst 24 October 2013, 09:58

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi kirstenv, welkom op het Simyo forum :)

De reden dat je nog geen verbinding hebt met je simkaart is omdat je simkaart is geactiveerd op de dag dat je telefoonnummer werd overgezet :(
In de mails die je hebt ontvangen wordt aangegeven dat je voor de dag dat je nummer wordt overgezet je simkaart dient te activeren.
Deze twee processen zijn namelijk allebei best gecompliceerd. Als dit tegelijk gebeurt, komen ze in de knoei...

Ik heb je simkaart nu handmatig afgemeld van het netwerk en opnieuw aangemeld. Dit zorgt er voor dat je aansluiting gereset wordt. Als je nu je mobiel uit zet, en weer aanzet zal ie het weer doen 😃
Dat probleem heb ik ook. Kan de klantenservice van Simyo mij ook helpen?
Reputatie 7
Dat probleem heb ik ook. Kan de klantenservice van Simyo mij ook helpen?

Hallo tlevoleger, heb je al eens je telefoon uit en weer aan gezet? Op deze wijze wordt een simkaart weer opnieuw op het netwerk aangemeld en wil deze het veelal wel gaan doen.
Probleem is opgelost, wel blijft mijn netwerk in huis zwak met mijn I phone 3GS. Dat had ik ook met mijn oude netwerk van T-mobiel. Waar kan dat aan liggen?
Reputatie 7
Probleem is opgelost, wel blijft mijn netwerk in huis zwak met mijn I phone 3GS. Dat had ik ook met mijn oude netwerk van T-mobiel. Waar kan dat aan liggen?

Hallo tlevoleger, zie ik het nu goed? Zitten wij nu op twee plaatsen tegelijk te posten over hetzelfde onderwerp? Zie hier.

Het komt de overzichtelijkheid van een forum niet ten goede om op meerdere locaties over hetzelfde te praten.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi tlevoleger,

Ik zie inderdaad dat je deze vraag ook in het topic, waarnaar RicoK verwijst, hebt geplaatst. Om het forum overzichtelijk te houden, heb ik daar een reactie geplaatst.

Groetjes,

Alex

Reageer