Skip to main content

.

Hey Simyo team!



Ik heb vanochtend om half 10 mijn nieuwe simkaart geactiveerd, maar hij werkt nog steeds niet.



Ik heb geen mobiel internet en geen service. Hij herkent Simyo wel als provider, maar als ik probeer te bellen wordt er aangegeven dat door adminstratieve redenen mijn aansluiting buiten gebruik is gesteld.



Zouden jullie hier zsm naar willen kijken? Alvast bedankt voor de hulp.



Gr. Nick
Hoi Spoet, welkom op het Simyo forum :)



In jouw gegevens zie ik inderdaad dat je je simkaart hebt geactiveerd. Ik zie ook nog steeds geen verbruik...

Voor de zekerheid heb ik je simkaart opnieuw aangemeld op het netwerk. Dat zou kunnen helpen.



Kun je laten weten of het alweer werkt nu?
Sterker nog...dat helpt! Hij doet het nu. Ik kan bellen en internetten.



Bedankt voor de hulp Ernst!
Hallo,



Hier het zelfde probleem mijn telefoon blijft aan geven geen service..
Sterker nog...dat helpt! Hij doet het nu. Ik kan bellen en internetten.



Bedankt voor de hulp Ernst!




Geen dank! 😃
Hallo,



Hier het zelfde probleem mijn telefoon blijft aan geven geen service..




Hi Sabrina076, welkom op het Simyo forum!



In je gegevens zie ik dat je inmiddels na het activeren al gebruik hebt kunnen maken van je simkaart.

Als ik me niet vergis werkt het dus weer 😮
Helaas, na geactiveerd te hebben werkt het niet, "geen service".
Inmiddels werkt het....
Inmiddels werkt het....



Hoi Harm3, welkom op het Simyo forum :)



Wat relaxed dat je simkaart inmiddels werkt. Heeft er erg lang tussen activeren en kunnen bellen gezeten?

Reageer