.

Beantwoord

Simkaart geactiveerd maar doet het niet, hoe kan dat?

  • 23 September 2014
  • 1 reactie
  • 206 Bekeken

Ik had een nano simkaart en een micro simkaart aangevraagd voor mijn nieuwe telefoon (simlockvrij). Deze is geactiveerd en gekoppeld aan de telefoon, heb ook netjes een mail daarna ontvangen met pin en pukcode. Alleen ik kan nog niet bellen en zie geen netwerk. Het is nu 2 uur geleden dat hij is geactiveerd.

Kan dit opgelost worden?

Groet,
Angela
icon

Beste antwoord door Tiury 24 September 2014, 18:58

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 6
Badge +10
Hoi angie76, welkom op het Simyo forum!

Wat vervelend om te lezen dat je simkaart niet direct lijkt te zijn geactiveerd! Je hebt zo te zien ook contact gehad met ons e-mail team, waarna je simkaart is gereset. Is het nu verholpen en kun je gebruik maken van je telefoon?

Als je er nog geen gebruik van kunt maken, wil ik je vragen de Nano-simkaart even in een andere iPhone te proberen... om te zien of hij daar wel goed in werkt. Je simkaart staat namelijk helemaal goed aangemeld bij het KPN netwerk.

Ik hoor het van je! 🙂

Reageer