Skip to main content
Hoi,



Ik heb 20 minuten geleden mijn simkaart geactiveerd en mijn telefoon aangezet met nieuwe pincode maar doet het niet, alleen noodoproepen. Ook weer aan en uit gezet. Oude simkaart doet het nu ook niet meer dus kan nu ook niet bellen.



Wat nu?



groet levina
Wat voor melding krijg je? Is je telefoon wel simlockvrij?
Wat voor melding krijg je? Is je telefoon wel simlockvrij?



ja simlock vrij

mobiel netwerk niet beschikbaar
en bovenaan 'alleen noodoproepen'

kan dit vandaag nog opgelost worden? Dat zou superfijn zijn!
en bovenaan 'alleen noodoproepen'

kan dit vandaag nog opgelost worden? Dat zou superfijn zijn!




Daar heb ik geen invloed op (ben ook maar een klant net als jij) maar ik zou zeggen blijf het proberen, soms wordt het activeren van een nieuwe sim een beetje traag verwerkt...
Ha ja, dat is een beetje naief van mij. Thanx voor je hulp. Nog niks verandert...
Hoi,



Ik heb 20 minuten geleden mijn simkaart geactiveerd en mijn telefoon aangezet met nieuwe pincode maar doet het niet, alleen noodoproepen. Ook weer aan en uit gezet. Oude simkaart doet het nu ook niet meer dus kan nu ook niet bellen.



Wat nu?



groet levina




Hoi lev, welkom op het forum van Simyo!



Ik zie dat je vanochtend contact hebt gehad met onze telefonische klantenservice en onze technische afdeling de activatie van de vervangende simkaart voor je heeft voltooid.



Werkt nu alles weer zoals het moet? :)



Excuses voor het ongemak!



@Scotsman, dankjewel voor het meedenken!
Ik heb vanochtend mijn nieuwe simkaart geplaatst. maar mijn oude nummer(nummerbehoud) is nog steeds niet actief.



Kunt u mij helpen?



Groet,

M. Lukman
Is de nieuwe simkaart al geactiveerd? Als je dat doet op dezelfde dag dat nummerbehoud plaatsvindt, dan leidt dat tot problemen want die twee processen gaan niet goed samen. Is dit het geval dan moet een Simyo moderator er aan te pas komen om de knoop te ontwarren...
Hoi Lukman, welkom op het Simyo forum :)



Misschien heb je 't al gemerkt, maar je nummer is gisteren gewoon overgezet naar je Simyo simkaartje.

Gelukkig was het scenario dat Scotsman schetste niet aan de orde. Je had je simkaart een tijdje geleden al geactiveerd 😮

Reageer