.

Beantwoord

Simkaart geactiveerd maar deze werkt niet

  • 8 January 2014
  • 1 reactie
  • 187 Bekeken

Badge
Ik heb een nieuwe simkaart gekregen. Via mijn symyo aangemeld en simmkaart code gekregen. Maar ondanks alles geprobeert te hebben wat in dit forum staat lukt het aanmelden bij een netwerk niet. De code klopt wel en mijn simkaart zit aangemeld met code in mijn toestel. Maar.... als ik op de simyo site kijk zie ik de nummers van mijn oude kaart staan. En ik kan niet vinden dat ik die kan  wijzigen.
icon

Beste antwoord door Natascha 9 January 2014, 14:05

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +6
Ik heb een nieuwe simkaart gekregen. Via mijn symyo aangemeld en simmkaart code gekregen. Maar ondanks alles geprobeert te hebben wat in dit forum staat lukt het aanmelden bij een netwerk niet. De code klopt wel en mijn simkaart zit aangemeld met code in mijn toestel. Maar.... als ik op de simyo site kijk zie ik de nummers van mijn oude kaart staan. En ik kan niet vinden dat ik die kan  wijzigen.

Hoi Frans49,

Welkom op het forum!
Ik zie in het systeem dat de simkaart is geactiveerd en dat er verbruik heeft plaats gevonden. Klopt het dat je gebruik kunt maken van je aansluiting?

Reageer