Skip to main content

.

sim geactiveerd,kan ik er niks mee doen.begint zo lekker.
Inmiddels wel bereik,zoals elders vermeld :)
Zoals je zelf al zegt, begint lekker zo (met jou) !!!!!!!!!!!! ;)
Zoals je zelf al zegt, begint lekker zo (met jou) !!!!!!!!!!!! ;)





Nogmaals mijn excuus voor mijn ongeduldig karakter:o.

Maar was zo vol vertrouwen over Simyo,dan valt het vies tegen,als het "even"niet mee zit.



Inmiddels vol vertrouwen,en een beter netwerk dan t-mobile,zie ik er niet tegen op.



Groet Ollot
sim geactiveerd,kan ik er niks mee doen.begint zo lekker.Inmiddels wel bereik,zoals elders vermeld :)

Nogmaals mijn excuus voor mijn ongeduldig karakter:o.

Maar was zo vol vertrouwen over Simyo,dan valt het vies tegen,als het "even"niet mee zit.



Inmiddels vol vertrouwen,en een beter netwerk dan t-mobile,zie ik er niet tegen op.



Groet Ollot




Hoi Ottol,



Jouw activatie heeft dus gewoon eventjes geduurd, zoals ik in het ander topic ook al bevestigde. Kan me voorstellen dat je bij de start van een abonnement nog eventjes benieuwd bent of alles wel goed gaat komen. Maar geloof me, we gaan daar ons uiterste best voor doen. Dan komt dat vertrouwen vanzelf wel. :)



Groetjes,

Charlene
Ik weet bijna zeker van wel.Na de vertragingen.Heb ik nou een goede ontvangst.

Mag gerust zeggen een super ontvangst.Heb nou vollop bereik,waar ik bij de andere "grote"2 nooit geen bereik,of heel weinig had.



Internet,poehe heel snel.



Dus na een mindere start ;).Van beide kanten,zie ik het wel zitten.



vriendelijke groet ottol
Ik weet bijna zeker van wel.Na de vertragingen.Heb ik nou een goede ontvangst.

Mag gerust zeggen een super ontvangst.Heb nou vollop bereik,waar ik bij de andere "grote"2 nooit geen bereik,of heel weinig had.



Internet,poehe heel snel.



Dus na een mindere start ;).Van beide kanten,zie ik het wel zitten.



vriendelijke groet ottol




Dat is altijd fijn om te horen!
Hallo, 



Mijn nummer is vandaag overgezet.

Wilde iemand bellen maar er was geen service beschikbaar.

Kan iemand mij helpen?



M.v.g.
Het kan even duren voordat je op het netwerk zit. Probeer af en toe even je toestel opnieuw op te starten. Je toestel meld zich dan aan. Of even handmatig zoeken.
Hallo, 



Mijn nummer is vandaag overgezet.

Wilde iemand bellen maar er was geen service beschikbaar.

Kan iemand mij helpen?



M.v.g.




Hoi RickvBeek,



Gebruik je wel de nieuwe simkaart van je abonnement? En in wat voor toestel zit die? Ik zou je toestel even uitzetten 10 minuten, en dan daarna weer aan. Dan kan de simkaart zich proberen aan te melden.

Krijg je een bepaalde melding? En heb je de simkaart al in een ander toestel kunnen proberen?



Groetjes,

Charlene
Hallo Charlene,



Als ik iemand probeer te bellen komt er te staan, niet aangemeld bij netwerk. 

Mobiele netwerken doen het ook niet,

Heb de simkaart nog niet in een ander toestel geprobeerd.



M.v.g.
Hoi RickvBeek,



Probeer nogmaals je toestel opnieuw op te starten en anders even handmatig naar een netwerk zoeken.

Werkt het dan nog niet, dan kan de klantenservice misschien even een netwerk reset doen.



Suc6, en ik hoor graag hoe het gaat,
Hallo,



Heb mijn toestel al voor de 3e keer opnieuw gestart maar hij doet het nog niet.

Handmatig netwerk zoeken lukt ook niet.



M.v.g.
Hoi,



Ik heb vrijdagavond mijn nieuwe  simkaart geactiveerd. Ik heb nu al 2 dagen geen bereik. Kan mijn simkaart zo snel mogelijk worden geactiveerd? Groet Thom
Hallo,



Heb mijn toestel al voor de 3e keer opnieuw gestart maar hij doet het nog niet.

Handmatig netwerk zoeken lukt ook niet.



M.v.g.




Hoi RickvBeek,



Ik heb je simkaart handmatig af- en aangemeld op het netwerk. Wil je je mobiel nog één keer opnieuw opstarten?

(En me laten weten of dit geholpen heeft?)
Hoi,



Ik heb vrijdagavond mijn nieuwe  simkaart geactiveerd. Ik heb nu al 2 dagen geen bereik. Kan mijn simkaart zo snel mogelijk worden geactiveerd? Groet Thom




Hi Thomas1927, welkom op het Simyo forum!



Ik zie in je gegevens alweer war dataverbruik. Kan ik veilig aannemen dat alles weer naar behoren werkt?
Hallo,



Heb mijn toestel al voor de 3e keer opnieuw gestart maar hij doet het nog niet.

Handmatig netwerk zoeken lukt ook niet.



M.v.g.




Hoi RickvBeek,



Ik heb je simkaart handmatig af- en aangemeld op het netwerk. Wil je je mobiel nog één keer opnieuw opstarten?

(En me laten weten of dit geholpen heeft?)





Hallo,



Heb hem weer opnieuw aan en uit gezet maar hij doet het nog steeds niet.

Er komt de hele tijd te staan als ik iemand probeer te bellen: Niet aangemeld bij netwerk.



Groet,
Hallo,



Heb hem weer opnieuw aan en uit gezet maar hij doet het nog steeds niet.

Er komt de hele tijd te staan als ik iemand probeer te bellen: Niet aangemeld bij netwerk.



Groet,




Hoi Rickvbeek,



Dat is vervelend dat nog geen gebruik kan maken van je simkaart. Heb je al geprobeerd om je simkaart in een ander toestel te plaatsen en te kijken of de simkaart in een ander toestel wel werkt? Ik verneem graag je bevindingen.
Hallo,



Heb hem weer opnieuw aan en uit gezet maar hij doet het nog steeds niet.

Er komt de hele tijd te staan als ik iemand probeer te bellen: Niet aangemeld bij netwerk.



Groet,




Hoi Rickvbeek,



Dat is vervelend dat nog geen gebruik kan maken van je simkaart. Heb je al geprobeerd om je simkaart in een ander toestel te plaatsen en te kijken of de simkaart in een ander toestel wel werkt? Ik verneem graag je bevindingen.





Hallo,



Heb het in een ander toestel ook geprobeerd, maar werkt ook niet.



M.v.g.
Hallo,



Heb het in een ander toestel ook geprobeerd, maar werkt ook niet.



M.v.g.




Hoi RickvBeek,



Jeetje, dat begint nu ook wel lang te duren. Ik heb het doorgezet naar de technische mannen van de IT-afdeling en hoop dat ze het snel voor je kunnen maken. Ik houd je op de hoogte. Sorry dat je nu moet wachten..



Groetjes,

Charlene
Hoi RickvBeek,



Jeetje, dat begint nu ook wel lang te duren. Ik heb het doorgezet naar de technische mannen van de IT-afdeling en hoop dat ze het snel voor je kunnen maken. Ik houd je op de hoogte. Sorry dat je nu moet wachten..



Groetjes,

Charlene




Hoi RickvBeek,



Kun je je toestel even uit en weer aan zetten? Dan kun je eindelijk bellen met je abo :)

De IT-afdeling heeft het kunnen fixen voor je.

Laat je even weten of het lukt?



Groetjes,

Charlene
Hallo,



Heel fijn dat ik kan bellen :)

Maar ik kan geen gebruik maken van mijn internet mb's?\



M.v.g.
Hallo,



Heel fijn dat ik kan bellen :)

Maar ik kan geen gebruik maken van mijn internet mb's?\



M.v.g.




Hoi RickvBeek,



Dat is fijn dat je kan bellen. Heb je toestel wel ingesteld met de juiste instellingen van Simyo voor het internet?

Ik verneem graag van welk merk toestel je gebruik maakt zodat ik je kan voorzien van de juiste instellingen.
Hallo,



Heel fijn dat ik kan bellen :)

Maar ik kan geen gebruik maken van mijn internet mb's?\



M.v.g.




Hoi RickvBeek,



Dat is fijn dat je kan bellen. Heb je toestel wel ingesteld met de juiste instellingen van Simyo voor het internet?

Ik verneem graag van welk merk toestel je gebruik maakt zodat ik je kan voorzien van de juiste instellingen.





Hallo,



Ik heb een Samsung Galaxy Core.
Hallo,



Ik heb een Samsung Galaxy Core.




Hi RickvBeek,



Wil je dit eens proberen:



• Ga naar startscherm.

• Kies Toepassingen.

• Kies Instellingen.

• Kies Draadloos en netwerken.

• Kies Mobiele netwerken.

• Kies Pakketgegevens gebruiken en vink deze aan.

• Kies Namen toegangspunten.

• Verwijder alle bestaande APN's (met uitzondering van KPN MMS) door erop te tikken en te kiezen voor de menu-toets, APN verwijderen. (Lukt het niet om de bestaande APN’s te verwijderen dan ANP van KPN bewerken).

• Kies de menu-toets en kies Nieuwe APN.

• Bij Naam, voer Mobiel Internet in.

• Bij APN, voer internet in.

• Bij Proxy, voer niets in.

• Bij Poort, voer niets in.

• Bij Gebruikersnaam, voer niets in.

• Bij Wachtwoord, voer niets in.

• Scroll naar beneden.

• Bij MCC, voer 204 in.

• Bij MNC, voer 08 in.

• Bij Verificatietype, kies PAP.

• Bij APN-type, kies Internet of default

• Kies de menu-toets.

• Kies Opslaan.



Kies Mobiel Internet en vink deze aan.

Keer terug naar het Hoofdmenu.



Startpagina instellen



• Kies Internet.

• Kies de menu-toets en kies Meer.

• Kies Instellingen.

• Scroll naar beneden.

• Kies Startpagina instellen.

• Voer http://mobiel.simyo.nl in en kies OK.

• Keer terug naar het Startscherm.





En kun je laten weten of dit geholpen heeft?
Hallo,



Heb het geprobeerd maar kan nog steeds geen gebruik van internet maken, krijg de hele tijd een melding dat ik niet geregistreerd ben.

Reageer