Simkaart doet niks , kom niet verder, vraagt puk en pincode
Bladzijde 1 / 1
Ik vermoed dat je jouw pin & puk codes niet weet, klopt dat?
Deze vind je op je Mijn Simyo - tabblad instellingen - Simkaart en dan op tonen klikken om de codes zichtbaar te maken.
Laat je even weten of het gelukt is?
Deze vind je op je Mijn Simyo - tabblad instellingen - Simkaart en dan op tonen klikken om de codes zichtbaar te maken.
Laat je even weten of het gelukt is?
Hoi Ding, welkom op het forum van Simyo!
We hebben iets meer informatie nodig om je verder te kunnen helpen. Via je e-mail zijn je pin- en pukcode gestuurd. Zoals Raytje aangeeft zie je deze ook op Mijn Simyo terug onder het tabblad Instellingen.
Kun je deze codes wel invoeren? En als je probeert een pin- of pukcode in te voeren, wat gebeurd er dan? Krijg je dan een bepaalde melding te zien? Van welk type telefoon maak je daarnaast gebruik?
Het is vaak handig om je simkaart te testen in andere telefoon. Een andere simkaart kun je dan testen in je eigen telefoon.
Geef je ons iets meer informatie? :)
@Raytje; dankjewel voor je goede uitleg. Top dat je ook de specifieke stappen aangeeft 😃
We hebben iets meer informatie nodig om je verder te kunnen helpen. Via je e-mail zijn je pin- en pukcode gestuurd. Zoals Raytje aangeeft zie je deze ook op Mijn Simyo terug onder het tabblad Instellingen.
Kun je deze codes wel invoeren? En als je probeert een pin- of pukcode in te voeren, wat gebeurd er dan? Krijg je dan een bepaalde melding te zien? Van welk type telefoon maak je daarnaast gebruik?
Het is vaak handig om je simkaart te testen in andere telefoon. Een andere simkaart kun je dan testen in je eigen telefoon.
Geef je ons iets meer informatie? :)
@Raytje; dankjewel voor je goede uitleg. Top dat je ook de specifieke stappen aangeeft 😃
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.