.

Beantwoord

simkaart doet het wel, maar bellen en smsen niet

  • 18 July 2012
  • 4 reacties
  • 1203 Bekeken

Badge
Omdat mijn mobiel was gestolen heb ik mijn simkaart geblokkeerd en een nieuwe aangevraagd. Nu pakt mijn mobiel de simkaart wel, maar kan ik niet bellen en smsen. Ik heb gebeld naar de klantenservice om hem te deblokkeren, maar het werkt niet. Heb hem ook al 5 minuten aan en uitgezet, maar dit helpt ook niet. Hoe kan ik geholpen worden?
icon

Beste antwoord door Natascha 19 July 2012, 10:10

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge +6
Beste FlorianneAspers,

Je aansluiting is reeds door de klantenservice gedeblokkeerd. Ik raad je aan je toestel uit/aan te zetten.
Afgelopen Maandag ben ik gebruik gaan maken, dacht ik, van mijn nieuwe SIMKAART.
Maar ik kan NIET BELLEN.  Wel gebeld worden.
Heb het in 3 andere toestellen geprobeerd en ook daar kan ik niet bellen.
Hij geeft aan OPROEP NIET TOEGESTAAN en bij andere toestellen iets van gelijke strekking.
Heb reeds 5 X naar de helpdesk gebeld, Is ongeveer 100 minuten, telefoon aan oor, bij elkaar, en steeds wordt het gereset. terwijl het in de computer goed aangeeft. Dus toestel uitzetten en na 20 minuten weer aanzetten steeds zonder resultaat.

STUUR MIJ A.U.B. met SPOED een nieuwe SIMKAART !!!!!!!

Vr.Groet  J.J. Nagtegaal
Badge +6
Afgelopen Maandag ben ik gebruik gaan maken, dacht ik, van mijn nieuwe SIMKAART.
Maar ik kan NIET BELLEN.  Wel gebeld worden.
Heb het in 3 andere toestellen geprobeerd en ook daar kan ik niet bellen.
Hij geeft aan OPROEP NIET TOEGESTAAN en bij andere toestellen iets van gelijke strekking.
Heb reeds 5 X naar de helpdesk gebeld, Is ongeveer 100 minuten, telefoon aan oor, bij elkaar, en steeds wordt het gereset. terwijl het in de computer goed aangeeft. Dus toestel uitzetten en na 20 minuten weer aanzetten steeds zonder resultaat.

STUUR MIJ A.U.B. met SPOED een nieuwe SIMKAART !!!!!!!

Vr.Groet  J.J. Nagtegaal


Beste J.J. Nagtegaal,

Ik heb je een vervangende simkaart gestuurd. Je zult de simkaart met 2 werkdagen ontvangen.
Wanneer je de simkaart hebt ontvangen dient deze nog gedeblokkeerd te worden door de Klantenservice.
Hoi Natascha,
Als alles weer goed werkt dan ben je blij en ga je weer door alsof er niets aan de hand is geweest.
Ik dus ook. Vandaar even deze veeeeel te late reactie.
Hartelijk dank voor je snelle oplossing. Ik ben helemaal blij.
NOGMAALS BEDANKT !!!!!!!!
Jaap Nagtegaal

Reageer