Skip to main content
Mijn oude simkaart werkte niet meer nadat ik hem uit mijn telefoon had gehaald, toen heb ik een nieuwe simkaart besteld maar ook die simkaart blijft dezelde problemen houden: de telefoon pakt de simkaart wel maar ik kan niet bellen, sms'en, internetten of gebeld worden. Zou iemand mij hier mee kunnen helpen?

Alvast bedankt.



groetjes, Evelyne
Hoi Evelyne.



Om welk soort telefoon gaat het?

Bij nano sim (apple) wordt het lastiger om je sim te testen in een ander toestel.

Probeer indien mogelijk de sim te testen in een andere telefoon.

En in jouw telefoon een andere sim.



Is de nieuwste sim geactiveerd? lees daarvoor dit alles.

Op het moment dat je weer bereik hebt (bel/sms), heeft het zin om naar internetinstellingen te kijken.

Mocht je wifi hebben, zou ik dat gebruiken. (tot een moderator reageert)



Groet,

Friesian.



Meld wel je bevindingen, helpt dit.......
Bedankt voor het reageren. Ik heb een iphone 4s daar werkt hij niet in.. Ook al in andere telefoons geprobeerd met de standaard vorm van de simkaart maar ook daar kan ik niet bellen, smsen, internetten of gebeld worden.
Bedankt voor het reageren. Ik heb een iphone 4s daar werkt hij niet in.. Ook al in andere telefoons geprobeerd met de standaard vorm van de simkaart maar ook daar kan ik niet bellen, smsen, internetten of gebeld worden.





Advies is ten halve uitgevoerd?

Jouw sim in andere telefoons heb je gedaan.

Andere sim, jouw telefoon??



Ga om snel uit te vissen, is het de sim of de telefoon, naar een telecomspeciaalzaak.

Ik ga er van uit dat de telefoon wel simlockvrij is?



Begrijp je mijn reactie, en laat je weten of het helpt?



Groet,

Friesian
Als het simlock is herkent je tel de sim niet en geeft hij als verbinding waarschijnlijk een kruisje.

En als hij het ook niet doet in andere telefoons



Dit klinkt meer als niet geactiveerd.



Bel anders even naar simyo waarschijnlijk is het een klein probleempje en zo op te lossen voor hun.





Mvg



Alex32
Hoi evelyne, welkom op het Simyo forum!



Alle hulp van Friesian en alex32 ten spijt, zie ik nog geen verbruik met je nieuwe simkaart :(

Hij is geactiveerd op de 15e en zou moeten werken. Ik heb je simkaart nu opnieuw aangemeld op het netwerk en hoor graag of dit geholpen heeft.



Friesian en alex32; dank voor het meedenken!

Reageer