Mijn oude simkaart. Geeft geen netwerk nu heb ik een keer een simkaart bij jullie besteld. Maar niet gebruikt nu heb ik die geactiveerd maar nu krijg ik mijn puk en pin code en niet doorheen. Nu zag ik dat dit een probleem is met Samsung nu heb ik een samsung. Alleen geen andere tel om dit mee te proberen. Hoe gaan we dit oplossen? Ikkan jullie nu ook niet Bellen ivm ik kan geen ander nummer vinden waarmee ik van een andere provider naar jullie kan bellen! Groetjes
Bladzijde 1 / 1
Hoi Manon...., welkom op het Simyo forum 🙂.
Volgens mijn gegevens heb je momenteel weer bereik met je simkaartje. Dit heb je samen met een collega voor elkaar gekregen. Kun je me vertellen wat jullie precies hebben gedaan om weer op het netwerk te komen? :D
Mocht er nog iets gebeuren waardoor je niet naar 1200 kunt bellen, staat er op de website ons 0900 nummer, namelijk 0900-8090 (35 cent per gesprek).
Volgens mijn gegevens heb je momenteel weer bereik met je simkaartje. Dit heb je samen met een collega voor elkaar gekregen. Kun je me vertellen wat jullie precies hebben gedaan om weer op het netwerk te komen? :D
Mocht er nog iets gebeuren waardoor je niet naar 1200 kunt bellen, staat er op de website ons 0900 nummer, namelijk 0900-8090 (35 cent per gesprek).
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.