Hallo Simyo Moderator, graag wil ik mijn blokkering opheffen. Nu is het geen werkdag en kan ik het dus niet doen
gr. ejg
gr. ejg
Bladzijde 1 / 1
Hoi Erik-Jan,
Allereerst welkom op het forum! :)
Ik zie dat je zelf de simkaart hebt geblokkeerd, maar ik begrijp dat je je telefoon/simkaart hebt teruggevonden?
Ik heb in ieder geval de simkaart voor je gedeblokkeerd 🙂.
Ik zie dat je zelf de simkaart hebt geblokkeerd, maar ik begrijp dat je je telefoon/simkaart hebt teruggevonden?
Hoi Kim
Dank je, Nog niet terug gevonden maar nu kan ik in ieder geval via een actieve simkaart op zoek naar m'n telefoon.
Zijn er nog tips wanneer je je telefoon kwijt bent? Bijvoorbeeld zoiets als Android Lost
Groeten
Erik-Jan
Dank je, Nog niet terug gevonden maar nu kan ik in ieder geval via een actieve simkaart op zoek naar m'n telefoon.
Zijn er nog tips wanneer je je telefoon kwijt bent? Bijvoorbeeld zoiets als Android Lost
Groeten
Erik-Jan
Hoi Erik-Jan,
Groeten
Erik-Jan
Hoi Erik-Jan,
Dat is vervelend dat je telefoon nog wel kwijt is. Ik heb op mijn iPhone de app Zoek iPhone.
Ik kan dan met de iPhone van me man zien waar mijn iPhone is en als het nodig de gegevens wissen op mijn iPhone.
Ik weet helaas niet of er zo een app bestaat voor Anroid dat zal wel moeten denk ik.
Vandaag heb ik mijn simkaart geblokkeerd. Hoe kan ik deze blokkering ongedaan maken? Ik heb mijn simkaart nummer ingevoerd maar ik kan nu de simkaart niet meer activeren. Het nummer van mijn oude simkaart wordt niet geaccepteerd. Wat moet ik doen?
Een forum moderator kan dit doen maar of dat morgen al gebeurt is niet zeker. Als er haast bij is dan moet je morgen even de klantenservice bellen.
Hoi K.Dijkhof,
Welkom op het forum!
Ik zie dat je contact hebt gehad met de telefonische klantenservice en dat je simkaart is gedeblokkeerd.
Wanneer je toestel uit/aan zet kan je weer gebruik maken van je aansluiting.
@ Scotsman bedankt voor het meedenken.
Hoi,
Ik heb donderdagavond zelf mijn simkaart geblokkeerd, omdat ik mijn gsm verloren was. Ik heb toen ook een nieuwe microsimkaart aangevraagd (ik heb een nieuwe gsm besteld, waar een microsimkaart in moest)
Ik heb het geluk gehad, dat iemand vrijdag mijn gsm teruggevonden heeft, waardoor ik dus ook mijn nieuwe gsm niet meer nodig heb (heb deze bestelling dus ook geannuleerd)
Nu is mijn "nieuwe aangevraagde" microsimkaart nog niet aangekomen met de post. Kunnen jullie de blokkering van mijn oude standaardsimkaart opheffen ?
Groetjes en alvast bedankt
Marissa
Ik heb donderdagavond zelf mijn simkaart geblokkeerd, omdat ik mijn gsm verloren was. Ik heb toen ook een nieuwe microsimkaart aangevraagd (ik heb een nieuwe gsm besteld, waar een microsimkaart in moest)
Ik heb het geluk gehad, dat iemand vrijdag mijn gsm teruggevonden heeft, waardoor ik dus ook mijn nieuwe gsm niet meer nodig heb (heb deze bestelling dus ook geannuleerd)
Nu is mijn "nieuwe aangevraagde" microsimkaart nog niet aangekomen met de post. Kunnen jullie de blokkering van mijn oude standaardsimkaart opheffen ?
Marissa
Marissa
Hoi Marissa96, welkom op het forum!
Pfieuw, gelukkig is er een eerlijke vinder geweest! Dat hoor je niet vaak genoeg :)
Ik zie dat je net al contact hebt gehad met een collega van de telefonische klantenservice en je al geholpen bent, dus ik laat het hierbij 😉
Hallo simyo,
Ik was mij telefoon kwijt geraakt laatst en heb mijn simkaart geblokkeerd.
Ik heb hem al weer gevonden, maar ik kon hem nergens deblokkeren.
Kunnen jullie dit doen?
Alvast bedankt,
Daan
Ik was mij telefoon kwijt geraakt laatst en heb mijn simkaart geblokkeerd.
Ik heb hem al weer gevonden, maar ik kon hem nergens deblokkeren.
Kunnen jullie dit doen?
Alvast bedankt,
Daan
Hoi Daan10, welkom op het forum! :)
Fijn dat je je telefoon hebt teruggevonden! Ik heb zojuist je simkaart gedeblokkeerd, even je telefoon uit en weer aanzetten en je bent weer bereikbaar!
Fijn dat je je telefoon hebt teruggevonden! Ik heb zojuist je simkaart gedeblokkeerd, even je telefoon uit en weer aanzetten en je bent weer bereikbaar!
Beste meneer/mevrouw.
Ik heb per ongeluk drie keer een verkeerde pincode ongetoetst en nu kan ik niet meer bellen.
Wat moet ik doen om mijn simyo kaart te deblokkeren.
Groeten, Miets
Ik heb per ongeluk drie keer een verkeerde pincode ongetoetst en nu kan ik niet meer bellen.
Groeten, Miets
Groeten, Miets
Hoi miets, welkom op het Simyo forum.
Wanneer je 3 keer een verkeerde PIN code invoert, zal je telefoon gaan vragen om een PUK code. Deze kun je vinden op Mijn Simyo, op het tabblad Mijn gegevens & instellingen. Deze PUK code kun je maximaal 9 keer verkeerd invoeren, na een tiende keer is je simkaart onbruikbaar.
Maar ik ga er van uit dat je het meteen goed doet 😉
Beste Simyo-moderator,
Ik heb per ongeluk mijn sim-kaart geblokkeerd. Kunt u deze weer deblokkeren?
Met vriendelijke groeten,
Feng Yu
Feng Yu
Feng Yu
Hi fengyu, welkom op het Simyo forum!
Hoe kun je je simkaart nou per ongeluk blokkeren? ;)
Ik heb 'm gedeblokkeerd voor je, niet te vaak doen he
Bedankt!
Groetjes
Groetjes
Beste Simyo-moderator,
Feng Yu
Hi fengyu, welkom op het Simyo forum!
Hoe kun je je simkaart nou per ongeluk blokkeren? ;)
Ik heb 'm gedeblokkeerd voor je, niet te vaak doen he
Groetjes
Geen dank 😃
Beste Simyo,
ik heb dezelfde vraag als mijn voorgangers,
ik heb mijn simkaart geblokkeerd en wil hem nu graag deblokkeren,
zou u dat voor mijn kunnen doen?
groetjes talja
groetjes talja
groetjes talja
Hoi taljaaa, welkom op het Simyo forum!
Consider it done 😉
Ook ik heb gisteravond mijn simkaart geblokkeerd, omdat mijn toestel kwijt was, maar nu heeft mijn buurman hem gevonden. Hoe kan ik deze blokkering opheffen?
Ook ik heb gisteravond mijn simkaart geblokkeerd, omdat mijn toestel kwijt was, maar nu heeft mijn buurman hem gevonden. Hoe kan ik deze blokkering opheffen?
Inmiddels via de klantenservice opgelost. Prima en bedankt!
Hoi saarhond,
Fijn dat je buurman je telefoon heeft teruggevonden en je er inmiddels alweer gebruik van kan maken.
Dankjewel dat je dit even hebt laten weten! 🙂
Fijn dat je buurman je telefoon heeft teruggevonden en je er inmiddels alweer gebruik van kan maken.
Dankjewel dat je dit even hebt laten weten! 🙂
Hoii,
Mijn telefoon is gestolen en heb een vervangende simkaart aangevraagd. Deze is binnen en heb ik via de app geactiveerd. Nu zou ik dus mijn nummer willen deblokkeren, maar dat kan ik niet zelf en kan dus ook niet de klantenservice bellen. Hoe moet ik dit aanpakken?
Groetjes,
Lizette
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.