Mijn dochter heeft een nieuwe simkaart, haar telefoon is nl gestolen.
Ik heb meteen haar sim geblokkeerd.
Ze heeft nu dus een nieuwe simkaart.
Maar het deblokkeren lukt niet.
Kunnen jullie hiermee helpen?
Vr gr v
Evelyne..
Ik heb de simkaart van je dochter gedeblokkeerd. Je dochter dient haar toestel uit/aan te zetten.
Bellen kan wel..
Van wat voor toestel maakt je dochter gebruik?
Groetjes,
Alex
Een samsung galaxy mini 2..
Volgens onze gegevens is er inmiddels gebruik gemaakt van internet via ons netwerk. Werkt het internet inderdaad op de Samsung?
Groetjes,
Alex
Heb twee simkaarten in mijn toestel. De 1e werkt goed. De 2e die ik er nieuw in heb gedaan is geblokkeerd omdat ik straks i.p.v.de code in te voeren op "doorgaan" heb gedrukt. Nu is de kaart geblokkeerd. Kan er niets mee en dus ook geen pukcode invoeren. Is er nog iets aan te doen of moet ik een nieuwe aanschaffen?
Weet je zeker dat je simkaart is geblokkeerd? Welke melding zie je? En welke telefoon heb je?
Het probleem is verholpen. Toen ik vanmorgen de telefpon opstarte verscheen weer het telefoon toetsenbord van de juiste simkaart en kon ik gewoon de pincode intoetsen
Bedankt voor de reactie
Hallo Inesofie,
Super om te horen dat het nu wel weer werkt. Als wij nog iets voor je kunnen doen dan hoor ik dat graag.
Thanks RicoK!
Groetjes,
Ouael
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.