.

Beantwoord

Simkaart deblokkeren

  • 29 March 2013
  • 10 reacties
  • 370 Bekeken

Badge
Hallo!

Ik was een paar dagen geleden mn telefoon verloren, heb toen mn simkaart geblokkeerd en een nieuwe sim aangevraagd. Echter, ik heb mn telefoon weer teruggevonden, superchill natuurlijk, maar nu wil ik graag mn oude simkaart weer deblokkeren. Is dit mogelijk?

Groetjes Peter
icon

Beste antwoord door Manisha 9 April 2013, 13:50

Bekijk originele reactie

10 reacties

Volgens mij kan dit alleen via de klantenservice Peter.
Badge
Volgens mij kan dit alleen via de klantenservice Peter.


Aan vorige topics te zien moet dit toch wel mogelijk zijn hoor!
Reputatie 2
Badge +1
Hey PeterNokia,

Omdat je reeds een vervangende simkaart aan hebt gevraagd is het helaas niet mogelijk om jouw oude simkaart te deblokkeren. Heb je jouw vervangende simkaart reeds ontvangen?
Badge
Hey PeterNokia,

Omdat je reeds een vervangende simkaart aan hebt gevraagd is het helaas niet mogelijk om jouw oude simkaart te deblokkeren. Heb je jouw vervangende simkaart reeds ontvangen?


Ja die heb ik ontvangen, maar ik had een normale besteld omdat die in mijn oude telefoon kon. In mijn huidige telefoon gaat een micro-sim (die ik dus weer heb teruggevonden). Als ik nu een nieuwe bestel dan kan die dus wel geactiveerd worden? Of als ik de normale simkaart even op maat knip? 
Badge
Ik heb zojuist een micro-sim besteld, als ik deze heb ontvangen en geactiveerd laat ik het wel weten ok?
Badge +6
Hoi PeterNokia,

Wanneer je de micro simkaart hebt ontvangen en deze hebt geactiveerd via je persoonlijke pagina vernemen wij dit graag.
De nieuwe simkaart moet dan geblokkeerd en daarna kan je er dan gebruik van maken.
Badge
Hoi PeterNokia,

Wanneer je de micro simkaart hebt ontvangen en deze hebt geactiveerd via je persoonlijke pagina vernemen wij dit graag.
De nieuwe simkaart moet dan geblokkeerd en daarna kan je er dan gebruik van maken.


Hoi! Ik heb mijn nieuwe simkaart ontvangen en geactiveerd, kunnen jullie hem deblokkeren? Thx!
Badge +6
Hoi! Ik heb mijn nieuwe simkaart ontvangen en geactiveerd, kunnen jullie hem deblokkeren? Thx!

Hoi PeterNokia,

Ik heb je simkaart geblokkeerd. Ik raad je aan je toestel uit/aan te zetten daarna kan je gebruik maken van je aansluiting.
De nieuwe pin en pukcode vindt je op je persoonlijke pagina.
Badge
Hoi! Ik heb mijn nieuwe simkaart ontvangen en geactiveerd, kunnen jullie hem deblokkeren? Thx!

Hoi PeterNokia,

Ik heb je simkaart geblokkeerd. Ik raad je aan je toestel uit/aan te zetten daarna kan je gebruik maken van je aansluiting.
De nieuwe pin en pukcode vindt je op je persoonlijke pagina.


Hey Natascha, er is wel iets veranderd, maar ik hoor nu als ik probeer te bellen dat de aansluiting om administratieve redenen buiten gebruik is gesteld.
Reputatie 2
Badge +4
Hoi PeterNokia,

Ik zie dat je in dit topic hebt aangegeven dat je weer gebruik kunt maken van je aansluiting. Om het Forum overzichtelijk te houden vraag ik je om in de toekomst je vraag in een (al bestaand) topic te stellen.

Ik wens je nog veel plezier met je Simyo aansluiting.

Groetjes,

Manisha

Reageer