.

Vraag

Simkaart blijft geblokkeerd, wat kan ik hieraan doen?

  • 19 February 2023
  • 14 reacties
  • 138 Bekeken

Goedemiddag, 

ik heb afgelopen vrijdag een mail gehad van jullie dat mijn nummer zaterdag 18 februari overgezet zou worden van kpn naar Simyo. 
halverwege de dag viel mijn kpn sim inderdaad uit en heb ik jullie simkaart erin gedaan.
Bij het inloggen in de simyo app kreeg ik continu een foutmelding. Nu kan ik er eindelijk in maar staat de status nog steeds op geblokkeerd. 
Ligt de fout bij kpn of waar gaat dit mis? 

Ik hoor het graag, 

alvast bedankt! 


14 reacties

Reputatie 7

@Anika82 De laatste tijd is dit helaas en nog altijd schering en inslag. Het proces van nummerbehoud vanaf KPN, notabene het eigen netwerk, loopt mis.

Morgen zal een Moderator, @Amy @Roeqajja, dit oppakken en je berichten.

Houd je topic goed in de gaten.

Bij ons precies hetzelfde simkaart zou 16 februari geactiveerd worden . Vanwege een error kan mijn man nog steeds geen gebruik maken van zijn  nieuwe abonnement van simyo. En hij kan voor zijn werk echt niet zonder telefoon.... nie best dit duurd veel te lang.. hoe gaan we dit oplossen ?????.

Bij ons precies hetzelfde simkaart zou 16 februari geactiveerd worden . Vanwege een error kan mijn man nog steeds geen gebruik maken van zijn  nieuwe abonnement van simyo. En hij kan voor zijn werk echt niet zonder telefoon.... nie best dit duurd veel te lang.. hoe gaan we dit oplossen ?????.

Zie reactie van @RicoK 

Morgen zal een moderator dit oppakken. Je bent helaas niet de enige en enkel van de reacties lezen we steeds dat er een error is bij nummerbehoud vanuit KPN maar verder niks. Voorheen werd er wel eens een melding gezet op het forum zodat klanten die zoiets ervaren zich daar in dat topic dan kunnen melden. Nu krijg je heel veel topics over dezelfde problemen. @Roniekke hier kan jij dus niks aan doen, de bal ligt bij KPN (en Simyo) om de klanten beter te informeren. 

Bedankt voor je reactie hoop dat het snel verholpen is.....

Oké ik houd het in de gaten.. helaas werkt het nog niet… 

Bij ons ook og steeds niet....

@Amy @Roeqajja  Ik hoop heel erg op een reactie vandaag. Ik heb helaas geen vervangende telefoon en ben nu dus niet bereikbaar als ik niet op wifi zit. 
Alvast bedankt! 

Mijn man kan ook niet zonder zijn telefoon op zijn werk helaas geen wifi .... niet best dit.…

Dit moet echt verholpen worden zsm...!!!

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Anika82 en @Roniekke,

Bedankt voor jullie bericht. Wat onhandig dat jullie allebei een foutmelding krijgen zodra jullie de simkaart proberen te activeren.

Dit is iets wat de afgelopen tijd helaas inderdaad wat vaker voorkomt. Bij een groot deel van onze klanten is dit al opgelost. De desbetreffende afdeling is op dit moment hard aan het werk om dit voor jullie ook op te lossen zodat jullie zo snel mogelijk gebruik kunnen maken van jullie aansluiting. Ik kan me voorstellen dat jullie hier van balen, maar het is op dit moment nog even afwachten. Wij doen er alles aan om dit zo snel mogelijk te verhelpen.

Bedankt voor jullie hulp! @RicoK en @Ray 

Groetjes,
Roeqajja

Bedankt voor de reactie. Is er een indicatie te geven hoelang dit kan gaan duren? 

Mijn man heeft echt een probleem nu is niet bereikbaar voor zijn werk ....dit moet snel opgelost worden

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Anika82 en @Roniekke,

Bedankt voor jullie reactie. Helaas durven we niet te zeggen hoelang dit precies zal duren. Wel heb ik dit met spoed doorgezet naar de technische afdeling. Hopelijk kan er snel gebruik worden gemaakt van de aansluitingen! Zodra ik meer weet zal ik dat laten weten.

Groetjes,
Amy

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Anika82 en @Roniekke,

Dat ging sneller dan verwacht. Zojuist zijn beide aansluitingen actief! Zouden jullie het toestel opnieuw willen opstarten en controleren of alles werkt naar behoren? Mocht alles werken dan kunnen jullie mij een privébericht sturen met de persoonlijke gegevens zodat ik de kosten kan vergoeden voor de dagen dat jullie geen gebruik hebben kunnen maken van de aansluiting! 

Ik hoor het graag van jullie 😊.

Groetjes,
Amy

Het werkt weer gelukkig dankjewel 

Reageer