Hallo,
Ik heb een nieuwe simkaart aangevraagd omdat ik een nieuwe telefoon heb. Kan ik deze bestelling ergens bijhouden of kan ik ergens zien dat ik deze bestelling heb geplaatst?
Mvg,
Suzan
Bladzijde 1 / 1
Hoi SuzanD, welkom op het Simyo forum!
Je kunt op Mijn Simyo helaas niet zien of je bestelling goed is gegaan. Dat komt mede door het feit dat ze zo snel verstuurd worden.
Ik kan je wel vertellen dat je nanosim onderweg is naar je 🙂 Met een beetje geluk heb je 'm morgen al in huis.
Je kunt op Mijn Simyo helaas niet zien of je bestelling goed is gegaan. Dat komt mede door het feit dat ze zo snel verstuurd worden.
Ik kan je wel vertellen dat je nanosim onderweg is naar je 🙂 Met een beetje geluk heb je 'm morgen al in huis.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.