.

Beantwoord

Simkaart besteld na 3 dagen nog niet geleverd, hoe kan dat?

  • 28 March 2015
  • 7 reacties
  • 122 Bekeken

Beste Simyo,

Ik heb afgelopen woensdag een nano simkaart besteld op de site en ik heb net een nieuwe telefoon die ik graag wil gaan gebruiken, maar dat kan nu niet omdat de simkaart er nog niet is.. jullie zeiden 2 werkdagen.. die zijn nu al wel verstreken. Is er iets misgegaan?

En kunnen jullie mij zeggen wanneer die nu wel komt? Want ik baal er eerlijk gezegd wel een beetje van.
icon

Beste antwoord door Ruud 29 March 2015, 13:50

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 3
Badge +7
Hoi Eeuwe van Dijk,

Welkom op ons forum!

Vervelend om te lezen dat jij jouw simkaart nog steeds niet binnen hebt. Woensdagochtend is de simkaart bij ons verzonden.:) Ik ga er even vanuit dat jij dit wel gecheckt hebt, maar is je adres wat bij ons bekend is correct?

Morgen zal ik even moeten uitzoeken of PostNL een vertraging heeft in de bezorging. Of dat er misschien iets anders fout gegaan is. :?
Als de simkaart alsnog binnen is gekomen, kun jij het mij dan even laten weten?
Ja, mijn adres is correct. Heb het net voor de zekerheid gecheckt en het klopt.

Ik hoor graag van je, en hoop dat hij morgen dan alsnog binnen komt als het aan postnl ligt, want heb vorige week meerdere producten besteld en die zijn allemaal wel geleverd.

Dank voor de reactie.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Eeuwe van Dijk,

Goed om te horen dat het adres helemaal juist is. Ik verwacht daarom ook dat je simkaart vandaag nog op de mat valt! Alvast bedankt dat je ons hiervan op de hoogte wil houden. :$

Groetjes, Tiury
Simkaart is binnen en heb hem geactiveerd. Alleen dataverbinding werkt nog niet kan dat? Bellen en smsen enzo kan al wel..
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Eeuwe van Dijk,

Goed dat je de simkaart uiteindelijk toch hebt ontvangen 🙂! Volgens mijn gegevens staat je internetverbinding helemaal open en zie ik dat je vanmiddag al eventjes contact hebt gehad met onze telefonische klantenservice. Mijn collega Mimi heeft je nieuwe instellingen toegestuurd, dus ik verwacht dat alles weer werkt. Kun je dat bevestigen?

Groetjes, Tiury
Ja, ik heb vanmorgen even gebeld inderdaad. Blijkbaar moest ik iets handmatig instellen en zij heeft mij daar de instructies voor gegeven en nadat ik die gevolgd heb deed mijn data verbinding het! Dus bedankt!! Ik ben weer helemaal tevreden! 🙂 Bedankt haar maar even voor me ^^

Mvg,

Eeuwe
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Eeuwe van Dijk,

Ik heb Mimi zojuist voor je bedankt. Ze is opgelucht dat je weer op internet kan! Mocht je in de toekomst nog vragen krijgen, laat het me dan meteen weten! 🙂

Groetjes, Tiury

Reageer