.

Beantwoord

Simkaart besteld en niet binnen, hoe komt dit?

  • 16 October 2014
  • 2 reacties
  • 198 Bekeken

Ik heb ca. 10 dagen geleden een nieuwe simkaart besteld ivm verlies van de oude. Nog steeds niets binnen! Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Naomi 17 October 2014, 11:38

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Alleen een moderator kan zien of er een simkaart is besteld maar in de tussentijd zou je kunnen checken of Simyo jouw huidige adres heeft. Anders is de sim naar een vorig adres gestuurd. Een nieuwe simkaart heb je normaal gesproken binnen 2 werkdagen in huis.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi PietvanderAa, welkom op het forum van Simyo!

Je topic heb ik even verplaatst naar het onderwerp Simkaart. Op deze manier kunnen andere forumgebruikers je topic sneller vinden.

Ik heb even in je gegevens gekeken. Zoals Scotsman aangaf kan ik inderdaad checken of er een bestelling is doorgekomen. Helaas zie ik geen simkaart bestelling staan. Om deze reden heb je nog niks ontvangen. Ik zie dat je gisteren een nieuwe simkaart hebt besteld. Deze is vanochtend verzonden 😮 Je ontvangt je nieuwe simkaart binnen 2 à 3 werkdagen.

Laat je het weten wanneer je deze binnen hebt?

@Scotsman; super dat je zo goed meedenkt 🙂

Reageer