Skip to main content
Hoi,



Afgelopen weekend heb ik een nieuwe simkaart besteld, maar ik kan nergens mijn bestelling bevestigd teruglezen, dus twijfel of hij goed is doorgekomen.

Ik wil dit graag weten, omdat ik liever een nummerbehoud aanvraag, en dus de bestelling wil annuleren. Dit laatste is niet nodig als de bestelling niet doorgekomen is, vandaar mijn vraag.



Groeten

Roos
Hoi Hola,



Ik zie dat je voor de aansluiting waar je nu mee ingelogd bent een vervangende simkaart hebt aangevraagd. Een vervangende simkaart is eigenlijk een kopietje van de simkaart die je al had. Dus met hetzelfde 06nummer en dezelfde instellingen. Je hoeft daar dus geen nummerbehoud bij aan te vragen.

Die simkaart is al onderweg. Dus volgens mij komt het helemaal goed :)

Is dat ook wat je wilde?



Groetjes, Charlene
Hoi Charlene,



Wat geweldig, is precies wat ik wilde. Vind het wel een beetje raar dat ik nergens kan zien of ik er een besteld heb of niet, of kijk ik niet goed?



Groet Roos
Hoi Hola,



Het klopt inderdaad dat je dit niet kunt zien. Het lijkt mij persoonlijk ook handig dat je dit te zien krijgt op Mijn Simyo of anders per mail een bevestiging krijgt. Daarom heb ik het bij ons op de "wall of change" geplaatst. Hier hangen wij punten op die eventueel veranderd of verbeterd kunnen worden 🙂 Dankjewel voor je input!

Reageer