Ik kreeg mail dat ik vóór maandag 24 februari mijn nieuwe Simyo simkaart moet activeren, hiervoor had ik prepaid bij andere provider, nu dus abonnement bij Simyo met meenemen van nummer. Maar activeren lukt niet, geen veld te vinden waar ik kaartnummer 6xxxxxxx kan invullen.Â
Hopelijk gaat mijn abonnement met nummerbehoud toch maandag in werking, want is al aangevraagd begin februari en ik zit er erg op te wachten.
Bladzijde 1 / 1
Hoi valentina,
Ik zie dat je de simkaart op 7-2-2014 al geactiveerd hebt. Was je dat vergeten? Vandaar dat je nu geen veld meer ziet. :)
Je nummer wordt vandaag tussen 9.00 en 17.30 overgezet. Dan kun je met de nieuwe Simyo simkaart gaan bellen binnen je abonnement.
Groetjes,
Charlene
Ik zie dat je de simkaart op 7-2-2014 al geactiveerd hebt. Was je dat vergeten? Vandaar dat je nu geen veld meer ziet. :)
Je nummer wordt vandaag tussen 9.00 en 17.30 overgezet. Dan kun je met de nieuwe Simyo simkaart gaan bellen binnen je abonnement.
Groetjes,
Charlene
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.