Skip to main content

.

beste,

ik krijg mijn simkaart niet geactiveerd niet via de site niet via de app. als ik al kom op stukje van activeren accepteren krijg ik dat niet lukt probeer het later nog eens en dat steeds zo. kan simyo de kaart niet activeren? of hoe dit op te lossen???? via watsapp schiet niks op krijg 1 vraag en dan geef ik antwoord kan je half uur wachten op volgende vraag.

Hallo @tessa1 hier een quote van een moderator als oplossing in een ander topic:

 dan raad ik aan om dit via onze website te proberen. Zodra je inlogt, zou je een blauwe knop moeten zien met “Aan de slag”. Hier kun je dan de stappen volgen om je simkaart te activeren. De pin-en pukcode ontvang je dan vrijwel meteen per e-mail

Succes


Hoi @tessa1,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat het activeren van je simkaart niet lukt!

Ik heb je aansluiting er even bij gepakt en ik zie dat je simkaart inmiddels actief is. Goed om te zien dat het is gelukt!

Bedankt voor je hulp @JanD 😊.

Groetjes,
Roeqajja


Reageer