Skip to main content
Al bijna een week bezig om mijn Nano simkaart te activeren maar gewoon nog steeds niet gelukt! Iedere keer als ik bel krijg ik hetzelfde standaard verhaaltje, zijn we weer 15min. kostbare tijd kwijt en nog niks verder. Meerdere malen gezegd dat het vandaag (vorige week donderdag al) In orde gemaakt zou worden en vervolgens hoor je er niks meer van! Ook mailtjes wordt geen reactie meer opgegeven? Erg onprofesioneel hoor.  

Wordt er werkelijk niet goed van....
Hallo TinekeG.



Heb je dit al gedaan.

Anders houd dit topic goed in de gaten, een moderator van Simyo kan uitkomst bieden.



Groet,

Friesian



En zonder problemen zouden er ook geen oplossingen zijn, dus vooral de moed niet laten zakken.

 luctor et emergo.  :rolleyes:
Hoi Friesian,



Ik heb gewoon nergens de optie simkaart activeren staan. :( Dit al zoveel keer aan medewerkers uitgelegd en dan gaan ze het met IT overleggen en vervolgens hoor je niks meer.....
Hoi TinekeG,



Wat vervelend dat het activeren van je simkaart zoveel problemen oplevert 😞 Ik zie dat je ondertussen contact hebt gehad met mijn collega van het e-mailteam en dat jullie samen een nieuwe simkaart hebben besteld. Deze simkaart hebben we vanmorgen op de bus gedaan en zul je vandaag of anders morgen ontvangen.



Wil je me laten weten wanneer hij op de mat is gevallen?

Reageer