Hoi,
Ik kan bij mijn mijn instellingen en simkaart niet zelf mijn simkaart activeren. Zouden jullie dit willen doen voor mij?
Mijn simkaart nummer is : 61176200
Groetjes Marieke
Bladzijde 1 / 1
Welkom op het forum xxmarieke92,
Ik zag dat er eerder op de dag andere mensen ook een probleem hadden omdat ze hun pin-code niet hadden ontvangen. Inmiddels is dat opgelost, is dat bij jou ook zo?
Ik zag dat er eerder op de dag andere mensen ook een probleem hadden omdat ze hun pin-code niet hadden ontvangen. Inmiddels is dat opgelost, is dat bij jou ook zo?
Hoi xxmarieke92 🙂,
Welkom op het Simyo forum!
Het afgelopen weekend konden een aantal klanten de simkaart niet activeren via Mijn Simyo. Gelukkig is dit ondertussen opgelost 🙂 Kijk hier voor meer informatie.
Je simkaart is inmiddels al geactiveerd. Ik hoor graag, net als franswon, of alles naar behoren werkt 🙂
Welkom op het Simyo forum!
Het afgelopen weekend konden een aantal klanten de simkaart niet activeren via Mijn Simyo. Gelukkig is dit ondertussen opgelost 🙂 Kijk hier voor meer informatie.
Je simkaart is inmiddels al geactiveerd. Ik hoor graag, net als franswon, of alles naar behoren werkt 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.