Skip to main content
Hallo,

Ik wil de kaart activeren maar dit lukt niet.

Als ik de kaart in mijn toestel stop, wordt deze niet eens herkend.

Het gaat om een samsung galaxy 1 Gt I9000.

Graag z.s.m. antwoord, ik wil de telefoon geven aan mijn dochter voor de kerst.

Fijne zondag en groeten Rom
Heb je het gedaan volgens deze methode?

http://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/simkaart-activeren-22327151



Anders maandag even met de klanten service bellen, 0900-8090 €0,35 PER GESPREK.
Hallo,

Ik wil de kaart activeren maar dit lukt niet.

Als ik de kaart in mijn toestel stop, wordt deze niet eens herkend.

Het gaat om een samsung galaxy 1 Gt I9000.

Graag z.s.m. antwoord, ik wil de telefoon geven aan mijn dochter voor de kerst.

Fijne zondag en groeten Rom




Hoi MaaikeR,



Welkom op het forum:)



Voor zover ik kan zien heb jij een prepaid aansluiting, die simkaart hoef je niet te activeren.

Nu geef je aan dat de simkaart in het toestel niet herkend wordt. 😞 Lukt het nog wel om de PINcode in te voeren? Wat is de melding die je krijgt? En ben je er zeker van dat het toestel simlockvrij is?

Ik wil je vragen om de simkaart even in een ander toestel te proberen, en aan te geven wat er dan gebeurt. Daar kunnen we dan mee verder, en dan hebben we het zeker voor kerst opgelost :)



Groetjes,

Charlene

Reageer