Skip to main content
Goedenavond,



Ik heb een half uurtje geleden mijn nieuwe simkaart geactiveerd. Dit is goed verlopen, maar met de nieuwe simkaart krijg ik maar geen bereik. Hij blijft aangeven geen service.



Hopelijk kan iemand mij hierbij helpen.



Bij voorbaat dank,

Jeske
Ik ben blij dat ik niet de enige ben. Heb hetzelfde probleem. Gebeld met de helpdesk: er is een storing bij KPN waardoor aanmelden van nieuwe sim vertraagd is. Afwachten dus....



Het ligt dus niet aan mij of jouw !
Dank je wel voor je reactie! 🙂



Dan maar even geduldig afwachten dus.



Groeten,

Jeske
Heb mijn simkaart vanmiddag geactiveerd en nog steeds geen service in mijn iphone.

Het is nu 19.29 uur en hij doet nog helemaal niets.

Zou slimmer zijn als dit eventuele probleem vermeld werd bij het activeren van een simkaart, zodat je niet hoeft te pielen met alles.
Ik ben blij dat ik niet de enige ben. Heb hetzelfde probleem. Gebeld met de helpdesk: er is een storing bij KPN waardoor aanmelden van nieuwe sim vertraagd is. Afwachten dus....



Het ligt dus niet aan mij of jouw !


Fijn dat je dat meldt bij mijn vervangende sim, same old story.



Bedankt, Scoopline.



Friesian.
storing bij de kpn zegt men.......waarom reageren ze bij simyo niet meteen om dit aan te geven.
Hier hetzelfde probleem, mijn vervangende (nano) simkaart, kan niet aanmelden bij netwerk.

Jammer dat het niet op de site wordt aangegeven dat er een storing is.
Het zou inderdaad erg gewaardeerd worden als iemand van Simyo dit probleem/deze storing kan bevestigen.
Bij mij werkt hij nu.
Hoi allemaal,



Zoals Scoopline uitlegt in dit topic is er inderdaad gister sprake geweest van een vertraging bij het activeren van nieuwe simkaarten op het KPN netwerk 😞. Hierdoor zijn de meeste simkaarten pas rond 23.00 in de avond op het netwerk geactiveerd en kon de telefoon dan pas verbinding maken. Onze excuses daarvoor!



Werken de simkaarten nu wel allemaal naar behoren?



Groetjes, Tiury
Ja werkt hier, thx !
Bedankt voor je snelle reactie Scoopline 🙂 Net als het op de hoogte brengen van de andere forumgebruikers gisteravond. Super!

Reageer