.

Beantwoord

simkaart activeren

  • 31 August 2012
  • 3 reacties
  • 446 Bekeken

graag wil ik mijn nieuwe simkaart activeren, hiervoor moet ik klanten service bellen, ik sta nu al meer dan 30 minuten in de wacht. Van de week heb ik al merrdere keren moeten bellen met klantenservice, en ook lange tijden in de wacht gestaan, kan activeren ook op een andere manier?
icon

Beste antwoord door Wayne 31 August 2012, 16:25

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum miloe,

Volgens onze gegevens is jouw simkaart reeds geactiveerd. Zou je mij even kunnen laten weten of alles naar behoren werkt?
ja, na 36 minuten in de wacht, ben ik geholpen en kreeg duidelijke vriendelijke antwoorden. De simkaart is geactiveerd.
Reputatie 2
Badge +1
Hey miloe,

Bedankt voor jouw terugkoppeling. De wachttijden zijn momenteel inderdaad erg lang, waarvoor excuses. Wij doen ons uiterste best om dit zo snel mogelijk op te lossen. Goed om te horen dat alles inmiddels naar behoren werkt!

Reageer