Beste antwoord door Wayne
Bekijk originele reactiesimkaart activeren
graag wil ik mijn nieuwe simkaart activeren, hiervoor moet ik klanten service bellen, ik sta nu al meer dan 30 minuten in de wacht. Van de week heb ik al merrdere keren moeten bellen met klantenservice, en ook lange tijden in de wacht gestaan, kan activeren ook op een andere manier?
Welkom op het forum miloe,
Volgens onze gegevens is jouw simkaart reeds geactiveerd. Zou je mij even kunnen laten weten of alles naar behoren werkt?
Volgens onze gegevens is jouw simkaart reeds geactiveerd. Zou je mij even kunnen laten weten of alles naar behoren werkt?
ja, na 36 minuten in de wacht, ben ik geholpen en kreeg duidelijke vriendelijke antwoorden. De simkaart is geactiveerd.
Hey miloe,
Bedankt voor jouw terugkoppeling. De wachttijden zijn momenteel inderdaad erg lang, waarvoor excuses. Wij doen ons uiterste best om dit zo snel mogelijk op te lossen. Goed om te horen dat alles inmiddels naar behoren werkt!
Bedankt voor jouw terugkoppeling. De wachttijden zijn momenteel inderdaad erg lang, waarvoor excuses. Wij doen ons uiterste best om dit zo snel mogelijk op te lossen. Goed om te horen dat alles inmiddels naar behoren werkt!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.