Skip to main content
------------
Niet zeker of dit bij jou het geval is, maar dit gebeurt als je al eens eerder een vervangende simkaart hebt aangevraagd die je vervolgens niet hebt geactiveerd. Hier moet iemand van Simyo aan te pas komen.
Niet zeker of dit bij jou het geval is, maar dit gebeurt als je al eens eerder een vervangende simkaart hebt aangevraagd die je vervolgens niet hebt geactiveerd. Hier moet iemand van Simyo aan te pas komen.



Tis al geregeld!
Hoi jwillering,



Fijn dat het inmiddels al is geregeld :)



Ik zie dat jouw vervangende simkaart al was geactiveerd door onze IT afdeling, omdat het overzetten van je 06-nummer gisteren plaats heeft gevonden. Vandaar dat je niet zelf je simkaart kon activeren (ik vermoed dat dat de vraag was ;))



@Scotsman, dankjewel voor het meedenken!
Kan mijn nieuwe simkaart niet activeren. Dacht dat ik 4okt pas omgezet zou worden van t-mobile naar Simyo maar was 2okt al. Ik heb nummerbehoud aangevraagd maar moest eerst een ander nummer activeren, dit wou ik vandaag doen maar ging niet meer! Mijn telefoon werkt nu niet meer. Heb de simkaart er nu wel ingedaan maar kom niet verder bij activeren bij Simyo! Wat moet ik nu doen? Aub spoed
Hoi beastbos, welkom bij Simyo! :)



Als je nummer al is overgezet, dien je in te loggen met je te behouden nummer en het wachtwoord uit je welkomst e-mail. Ik zie overigens dat het je inmiddels is gelukt om in te loggen en je simkaart te activeren 🙂 Heb je al plezier van je aansluiting?

Reageer