dag allemaal,
vorige week heb ik mijn telefoon verloren, alles netjes geblokkeerd nieuwe kaart aangevraagd enz.
de nieuwe kaart is binnen, maar nu moet deze weer geactiveerd worden... door te bellen naar de klantenservice.
MAAR HOE DOE IK DAT ALS IK NIET KAN BELLEN???
hoop dat iemand mij verder kan helpen.
groetjes astrid
Beste Astrid,
Allereerst onze excuses voor het ongemak en de vertraagde reactie.
Volgens ons systeem heb je inmiddels contact gehad met de Klantenservice om de simkaart te activeren. Uit je verbruiksoverzicht maken we op dat het gelukt is om gebruik te maken van de simkaart. Wij gaan er hiermee vanuit dat het probleem is veholpen.
Mocht je nog vragen hebben, dan vernemen we dit graag.
Groetjes,
Manisha
Allereerst onze excuses voor het ongemak en de vertraagde reactie.
Volgens ons systeem heb je inmiddels contact gehad met de Klantenservice om de simkaart te activeren. Uit je verbruiksoverzicht maken we op dat het gelukt is om gebruik te maken van de simkaart. Wij gaan er hiermee vanuit dat het probleem is veholpen.
Mocht je nog vragen hebben, dan vernemen we dit graag.
Groetjes,
Manisha
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.