.

Beantwoord

Simkaart activeren

  • 14 August 2013
  • 4 reacties
  • 7856 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
hallo, 

Vandaag heb ik via de post mijn nieuwe simkaart ontvangen en zojuist geactiveerd via mijnsimyo. Ik heb echter nog steeds geen netwerk lees; kan niet bellen of internetten. Een vrouw aan de andere kant van de lijn zegt dat er vanwege administratieve redenen geen verbinding kan worden gemaakt. 
Mijn oude simkaart is gestolen en geblokkeerd, ik ben dus op dit moment niet bereikbaar.. erg vervelend. 
Hoop op een snelle reactie, 

vriendelijk groet, 
Ton
icon

Beste antwoord door Natascha 16 August 2013, 11:26

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Als de oude simkaart is geblokkeerd dan is de nieuwe dat ook. De snelste manier om dat op te heffen is via een telefoontje naar de klantenservice (vanaf een vaste lijn bereikbaar op 0900-8090, kost € 0,35 per gesprek).
Als de oude simkaart is geblokkeerd dan is de nieuwe dat ook. De snelste manier om dat op te heffen is via een telefoontje naar de klantenservice (vanaf een vaste lijn bereikbaar op 0900-8090, kost € 0,35 per gesprek).


telefonisch zijn jullie moelijk te bereiken is er nog een manier?
Reputatie 7
Badge +9
Vanaf een Simyo telefoon bellen met 1200 (gratis), maar ik denk dat de wachttijd hetzelfde is. Anders via dit forum, een moderator zal waarschijnlijk binnen 1 werkdag antwoorden.
Badge +6
hallo, 

Vandaag heb ik via de post mijn nieuwe simkaart ontvangen en zojuist geactiveerd via mijnsimyo. Ik heb echter nog steeds geen netwerk lees; kan niet bellen of internetten. Een vrouw aan de andere kant van de lijn zegt dat er vanwege administratieve redenen geen verbinding kan worden gemaakt. 
Mijn oude simkaart is gestolen en geblokkeerd, ik ben dus op dit moment niet bereikbaar.. erg vervelend. 
Hoop op een snelle reactie, 

vriendelijk groet, 
Ton


Hoi TonM,

Vervelend om te lezen dat je geen gebruik kon maken van je vervangende simkaart. Ik zie dat je simkaart is gedeblokkeerd en dat er verbruik is geweest. Is het probleem hiermee verholpen? Kan je laten weten of je gebruik kan maken van je aansluiting?

@Scotsman bedankt voor het meedenken.

Reageer