.

Beantwoord

Simkaart activeren

  • 26 April 2013
  • 7 reacties
  • 495 Bekeken

Hallo,


Ik heb mijn pre-paid simkaart in gebruik genomen nadat mijn oude telefoonnummer over was gezet op mijn nieuwe simkaart. Het zou belangrijk zijn om mijn nieuwe simkaart te activeren voordat het telefoonnummer over gezet zou worden, maar ik gebruik de simkaart nu zonder deze geactiveerd te hebben. Kan ik ergens zien of mijn simkaart nu al geactiveerd is? 
icon

Beste antwoord door Natascha 30 April 2013, 12:08

Bekijk originele reactie

7 reacties

Badge +6
Hallo,


Ik heb mijn pre-paid simkaart in gebruik genomen nadat mijn oude telefoonnummer over was gezet op mijn nieuwe simkaart. Het zou belangrijk zijn om mijn nieuwe simkaart te activeren voordat het telefoonnummer over gezet zou worden, maar ik gebruik de simkaart nu zonder deze geactiveerd te hebben. Kan ik ergens zien of mijn simkaart nu al geactiveerd is? 


Hoi Leslie Hildering,

Welkom op het forum!
Ik zie in het systeem dat je een prepaid simkaart hebt van Simyo. De prepaid simkaart is al actief bij ontvangst en hoeft niet geactiveerd te worden zoals bij een abonnement. Ik zie dat Simyo op 26 april je telefoonnummer heeft overgenomen van je vorige provider.
Hallo Natascha,

Dank je voor je reactie. 

Ik heb sinds ik de simkaart in gebruik heb een rood driehoekje met een zwarte uitroepteken erin staan bovenaan waar ook allerlij meldingen weergegeven worden, zoals dat ik gebeld ben of een sms heb ontvangen. Wat kan dit driehoekje aangeven?
Reputatie 3
Badge +9
Kun je bellen en sms-en?

Misschien is het een app die je iets wil vertellen ;)

p.s. kijk ook eens of je roaming aan hebt staan! die kan ook die melding geven.
Reputatie 7
Badge +9
Even in de handleiding duiken? 
Reputatie 4
Badge +8
Ja zoiets noemen ze RTFM.
Komt ook voor bij fotografen, dus geneer je niet.....
Reputatie 7
Badge +9
Ja zoiets noemen ze RTFM.
.


http://smilies.sofrayt.com/%5E/j0/leseratte.gif
Badge +8
Hallo Natascha,

Dank je voor je reactie. 

Ik heb sinds ik de simkaart in gebruik heb een rood driehoekje met een zwarte uitroepteken erin staan bovenaan waar ook allerlij meldingen weergegeven worden, zoals dat ik gebeld ben of een sms heb ontvangen. Wat kan dit driehoekje aangeven?


Hoi Leslie Hildering,

Het is inderdaad een goede tip om even in de handleiding van je toestel te duiken. Per toestel kan dit namelijk iets anders betekenen.
Mag ik vragen wat voor toestel je gebruikt op het moment?

Groetjes,

Charlene

Reageer