Hoi! Gisteren heb ik een nieuwe simkaart aangevraagd en mijn oude geblokkeerd. Ik zie nu nergens of deze wel of niet is besteld en heb ook geen email ter bevestiging ontvangen. Is er een manier dat ik kan checken of mijn aanvraag goed is verwerkt?
Thanks!Â
Bladzijde 1 / 1
Hoi Jennifer Langham,
Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Simkaart. Zo blijft het forum overzichtelijk.
Leuk dat je weer op het forum een vraag stelt 🙂 Ik kan voor je checken of je bestelling is binnengekomen.
Normaal gesproken zie je na je bestelling een bevestiging verschijnen in het scherm. In de bevestiging wordt aangegeven dat je simkaart wordt verstuurd. Je ontvangt van ons geen bevestigingsmail.
Ik zie dat je bestelling is doorgekomen 🙂 Gisteren is je simkaart verzonden.
Laat je weten wanneer je hem hebt?
Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Simkaart. Zo blijft het forum overzichtelijk.
Leuk dat je weer op het forum een vraag stelt 🙂 Ik kan voor je checken of je bestelling is binnengekomen.
Normaal gesproken zie je na je bestelling een bevestiging verschijnen in het scherm. In de bevestiging wordt aangegeven dat je simkaart wordt verstuurd. Je ontvangt van ons geen bevestigingsmail.
Ik zie dat je bestelling is doorgekomen 🙂 Gisteren is je simkaart verzonden.
Laat je weten wanneer je hem hebt?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.