Hi,
Ik heb zondag een nieuwe simkaart bestelt ivm diefstal van me telefoon.
Nu staat de aanvraag van mijn nieuwe simkaart al netjes op de factuur van september. Echter Staat deze er 2 keer op. Als jullie dat even kunnen corrigeren zou ik mooi vinden.
mvg,
Dex
ps.
pm voor 06nr ed.
Bladzijde 1 / 1
Hoi DexterMorgan,
Welkom op het Simyo Forum!
Wat jammer dat jouw telefoon is gestolen 😞 Ik zie dat je goed gehandeld hebt en jouw simkaart hebt geblokkeerd. Ook de nieuwe simkaart heb je ontvangen en ondertussen in gebruik. Helemaal goed. De dubbele kosten die jij ziet staan zijn dan weer niet de bedoeling. Je hoeft maar 1 keer €5 te betalen. Maak je hier dus geen zorgen om. Helaas wordt dit verkeerd weergegeven op Mijn Simyo. We doen ons best om dit zo snel mogelijk op te lossen. Sorry voor de verwarring. Heb je hier nog vragen over?
Zoals je ziet heb ik jouw topic verplaatst naar 'Simkaart'. Zo kunnen andere forumleden het antwoord makkelijker vinden :)
Groetjes,
Angela
Welkom op het Simyo Forum!
Wat jammer dat jouw telefoon is gestolen 😞 Ik zie dat je goed gehandeld hebt en jouw simkaart hebt geblokkeerd. Ook de nieuwe simkaart heb je ontvangen en ondertussen in gebruik. Helemaal goed. De dubbele kosten die jij ziet staan zijn dan weer niet de bedoeling. Je hoeft maar 1 keer €5 te betalen. Maak je hier dus geen zorgen om. Helaas wordt dit verkeerd weergegeven op Mijn Simyo. We doen ons best om dit zo snel mogelijk op te lossen. Sorry voor de verwarring. Heb je hier nog vragen over?
Zoals je ziet heb ik jouw topic verplaatst naar 'Simkaart'. Zo kunnen andere forumleden het antwoord makkelijker vinden :)
Groetjes,
Angela
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.