Ik heb gisteren een vervangende simkaart aangevraagd.
Bericht gekregen met nieuwe pincode.
Nieuwe simkaart nog niet ontvangen maar het lijkt er op dat mijn huidige nu al geblokkeerd is.
ik heb hetzelfde probleem,
mijn simkaart werkt niet meer, ik heb een nieuwe aangevraagd en hij zou er binnen 2 werkdagen zijn, heb inderdaad ook me pin en pukcode al ontvangen, maar me simkaart nog niet, ik ben nu helemaaal niet bereikbaar dus ik vraag me af of het nog gaat gebeuren?
mijn simkaart werkt niet meer, ik heb een nieuwe aangevraagd en hij zou er binnen 2 werkdagen zijn, heb inderdaad ook me pin en pukcode al ontvangen, maar me simkaart nog niet, ik ben nu helemaaal niet bereikbaar dus ik vraag me af of het nog gaat gebeuren?
Bericht gekregen met nieuwe pincode.
Nieuwe simkaart nog niet ontvangen maar het lijkt er op dat mijn huidige nu al geblokkeerd is.
Beste Winddem,
De vervangende simkaart is op 11 oktober verstuurd naar het adres dat bij Simyo bekend is in het systeem. De simkaart zal je als de post meewerkt morgen of na het weekend ontvangen.
mijn simkaart werkt niet meer, ik heb een nieuwe aangevraagd en hij zou er binnen 2 werkdagen zijn, heb inderdaad ook me pin en pukcode al ontvangen, maar me simkaart nog niet, ik ben nu helemaaal niet bereikbaar dus ik vraag me af of het nog gaat gebeuren?
Beste Evar,
De simkaart is op 8 oktober verstuurd naar het adres dat bij Simyo bekend is in het systeem. Klopt dit adres wel?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.