.

Vraag

Sim wachtwoord

  • 13 July 2012
  • 4 reacties
  • 484 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 3 reacties
Ik heb een simyo kaartje geplaatst in een ouder toestel, waar al een simyo kaart in heeft gezeten, dus simlock vrij. Nu heb ik mijn pincode 3x fout gedaan en er wordt gevraagd om een sim wachtwoord? Mijn pukcode is het niet, niet mijn pin of alle pin codes die ik ooit gehad heb. Dus; wat moet ik nu doen? Ik kan me niet heugen welk wachtwoord het dan zou moeten zijn, maar hoe kan ik het verhelpen? Ik kan nu niets...

4 reacties

Badge +6
Beste Annet,

Welkom op het forum!
Sim wachtwoord is een wachtwoord die door de gebruiker van het toestel is ingesteld. Simyo kan het wachtwoord niet voor je achterhalen.
Badge
Ik ben er zeker van dat ik geen wachtwoord heb ingesteld maar goed. Daarmee is het probleem niet opgelost. Moet ik nu dus een vervangend sim kaartje aanvragen ofzo zodat ik weer bereikbaar ben?
Badge
Hallo,
Ik ben mobiel afgesloten van de wereld op dit moment. Graag zou ik zo snel mogelijk antwoord willen hebben of het aanvragen van een vervangende simkaart het sim wachtwoord verhelpt. Want op mn nieuwe simkaart moet ik dan natuurlijk ook weer ff wachten. Maar als een vervangende simkaart nog steeds om een sim wachtwoord vraagt, moet ik misschien een heel nieuw abonnement aanvragen?
Groetjes
Annet
Reputatie 5
Badge +10
Hallo,
Ik ben mobiel afgesloten van de wereld op dit moment. Graag zou ik zo snel mogelijk antwoord willen hebben of het aanvragen van een vervangende simkaart het sim wachtwoord verhelpt. Want op mn nieuwe simkaart moet ik dan natuurlijk ook weer ff wachten. Maar als een vervangende simkaart nog steeds om een sim wachtwoord vraagt, moet ik misschien een heel nieuw abonnement aanvragen?
Groetjes
Annet


Hoi Annet,

Met een vervangende simkaart, verhelp je het probleem helaas niet. Dit komt omdat het een toestel instelling is. Vaak hebben toestellen een standaard wachtwoord. Ik raad je aan om contact op te nemen met de leverancier vna het toestel of de handleiding te raadplegen. De simkaart zal in een simlock vrij toestel zonder toestel wachtwoord gewoon werken.

Groetjes,

Alex

Reageer