Ik kan met geen mogelijkheid de simkaart ontgrendelen. Als ik na opstarten de pin invoer kom ik in het beginscherm. Dan ik ontgrendelen, wat ik dan ook doe en dan vraagt die om Mijn pukcode. Die ingevoerd,Krijg ik de vraag om een nieuwe pin code in te voeren. Nog een keer bevestigd. Dan krijg ik , verkeerde pukcode ingevoerd. Begint allies weer opnieuw. Ik heb nu nog 4 pogingen over. Wat kan ik nog meer ?
Bladzijde 1 / 1
En je hebt de codes gebruikt die op je MijnSimyo staan?
Jazeker
Hoi ed maks,
Balen dat je pin- en pukcode niet worden herkend. :(
Om ervan zeker te zijn dat je de juiste codes invoert, zou ik je graag willen vragen mij een PM te sturen met je telefoonnummer, simkaartnummer en ingevoerde pukcode.
Op deze manier kan ik voor je uitzoeken of de combinatie van je simkaartnummer en pukcode correct zijn.
Laat je het ons weten als je hier andere vragen over hebt?
@Raytje, bedankt voor het meedenken! :D
Groetjes,
Asma
Balen dat je pin- en pukcode niet worden herkend. :(
Om ervan zeker te zijn dat je de juiste codes invoert, zou ik je graag willen vragen mij een PM te sturen met je telefoonnummer, simkaartnummer en ingevoerde pukcode.
Op deze manier kan ik voor je uitzoeken of de combinatie van je simkaartnummer en pukcode correct zijn.
Laat je het ons weten als je hier andere vragen over hebt?
@Raytje, bedankt voor het meedenken! :D
Groetjes,
Asma
Hoi Asma, het probleem is opgelost met een nieuwe simkaart. Het werkt weer als vanouds.
Bedankt voor de reactie.
Bedankt voor de reactie.
Hoi Ed Maks,
Fijn dat het is opgelost 😃 Bedankt voor de update!
Als je nog andere vragen hebt, dan weet je ons te vinden.
Groetjes,
Sean
Fijn dat het is opgelost 😃 Bedankt voor de update!
Als je nog andere vragen hebt, dan weet je ons te vinden.
Groetjes,
Sean
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.