Skip to main content

.

Hallo, van de week hebben we een nieuwe simkaart ontvangen (oude paste niet meer in nieuwe telefoon). Te snelle zoon heeft per ongeluk 10 keer de oude pin/puk gegevens ingevoerd. de telefoon geeft nu aan dat de sim permanent is geblokkeerd. Hoe kan dit worden opgelost?

Alvast bedankt.
Helaas heeft u(w zoon?) 10 keer de verkeerde puk-code ingevoerd. Een simkaart blokkeert dan permanent en is dan ook niet meer te ontgrendelen (ook niet door Simyo). Er moet dan een nieuwe simkaart worden besteld worden bij Simyo, want deze simkaart gaat het niet meer doen!



Deze nieuwe simkaart zal weer een nieuwe pin-code en puk-code hebben, dus zorg dat je deze nieuwe gegevens eerst hebt!
Hi



Als je een pukcode 10 keer verkeerd invoert, wordt de simkaart voorgoed geblokkeerd inderdaad. Simyo kan de simkaart dan niet heractiveren helaas.



je kan weer op dezelfde wijze een simkaart aanvragen. Let dan wel op dat na het activeren van de simkaart dat je een nieuwe pin en puk code krijgt via je email.



gebruik alleen de nieuwe gegevens en niet meer de oude gegevens. anders wordt je simkaart weer geblokkeerd en kan je weer een nieuwe simkaart aanvragen.



Succes!
Hoi 'te snelle zoon', welkom op het Simyo forum.



Wat vervelend dat je zoon te vaak zijn pin en pukcode heeft ingevoerd en hierdoor zijn simkaart heeft geblokkeerd 😞! Gelukkig heeft Groentjuh (en daarna Mohammed) je al goed op weg geholpen. Laat je ons weten of het is gelukt om een nieuwe simkaart te bestellen?



Groetjes, Tiury



Bedankt voor het antwoord Groentjuh! En Mohammed natuurlijk ook 😉.

Reageer