Skip to main content
Geachte heer mevrouw,



Afgelopen week heb ik een sim only abbonement afgesloten voor mijn moeder. Ik heb een nano-simkaart aangevraagd maar het moet een micro simkaart zijn.



Hoe kan ik dit oplossen.



Ze stapt over van T-Mobile naar Simyo en er is dus nummerbeheoud aangevraagd. Haar tijdelijke nummer van de simyo simkaart is 06********



Graag hoor ik van U welke stappen ik moet ondernemen.



Ik hoor graag van U.



Met vriendelijke groet,



Dennis Hoevenaars



Al klant van Simyo
Hoi Dennis Hoevenaars, wat leuk om je op het Simyo forum te zien!



Wat vervelend dat je bij de bestelling een verkeerde simkaart hebt aangevraagd. Dit kunnen we natuurlijk makkelijk voor je oplossen, maar dan moet je zelf ook nog iets doen 🙂.



Je hoeft nu alleen in te loggen met de tijdelijke gegevens dat je van ons hebt ontvangen en de simkaart te activeren. Als je dit gedaan hebt, stuur mij dan even een privéberichtje of zet het hier in het topic. Ik zorg er vervolgens voor dat er zo snel mogelijk een nieuwe simkaart wordt opgestuurd 😉



Mij viel ook op dat de aanvraag nummerbehoud is afgewezen. Het is verstandig om het simkaartnummer in combinatie met het 06-nummer even te checken bij je vorige provider. Zo weet je zeker dat de nieuwe aanvraag wel goedgekeurd zal worden!



Ik hoor het graag van je als je de simkaart hebt geactiveerd!
Hoi Tuiry,



Door afwezigheid nu pas kunnen reageren. Ik heb de simkaart geactiveerd. Ook is ondertussen aanvraag nummerbehoud geaccepteerd.



Het enige probleem is nu nog dat ik een nano simkaart heb ontvangen en dat ik een microsimkaart nodig heb.



Hopelijk kun je dit spoedig voor me oplossen.



In ieder geval alvast bedankt.



Groeten,



Dennis



Hoi Dennis Hoevenaars, wat leuk om je op het Simyo forum te zien!



Wat vervelend dat je bij de bestelling een verkeerde simkaart hebt aangevraagd. Dit kunnen we natuurlijk makkelijk voor je oplossen, maar dan moet je zelf ook nog iets doen 🙂.



Je hoeft nu alleen in te loggen met de tijdelijke gegevens dat je van ons hebt ontvangen en de simkaart te activeren. Als je dit gedaan hebt, stuur mij dan even een privéberichtje of zet het hier in het topic. Ik zorg er vervolgens voor dat er zo snel mogelijk een nieuwe simkaart wordt opgestuurd ;)



Mij viel ook op dat de aanvraag nummerbehoud is afgewezen. Het is verstandig om het simkaartnummer in combinatie met het 06-nummer even te checken bij je vorige provider. Zo weet je zeker dat de nieuwe aanvraag wel goedgekeurd zal worden!



Ik hoor het graag van je als je de simkaart hebt geactiveerd!


Hoi Dennis Hoevenaars,



Er is inderdaad een Nano simkaart besteld en opgestuurd. Ik heb bij deze een nieuwe op de bus gedaan en ik verwacht dat die met 2-3 dagen op de mat valt 🙂 Laat je me weten wanneer je de nieuwe simkaart hebt ontvangen?



Alvast bedankt!

Reageer