.

Vraag

Sim kaart werkt niet

  • 20 January 2012
  • 1 reactie
  • 524 Bekeken

Badge
Omdat mijn mobiel gestolen was heb ik afgelopen dinsdag mijn sim kaart laten blokkeren via de site en direct een nieuwe aagevraagd. Deze ontving ik gisteren tesamen met de pincode. Jammer genoeg werkt de sim kaart helemaal niet aangezien mijn nummer om administratieve redenen etc. Telefonisch zijn jullie al vanaf stipt 09.00 niet te bereiken wegens drukte. Dit is mijn enige vorm van communicatie dus ik zou het prettig vinden als dit wordt opgelost. Wie of wie!

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Barbara,



Vervangende simkaarten worden altijd geblokkeerd toegestuurd. Je kan de simkaart vervolgens via de klantenservice kunnen activeren. Zou je mij je Simyo telefoonnummer per privé bericht kunnen sturen? Vervolgens kan ik het voor je proberen op te lossen.



Groetjes,



Alex

Reageer