.

Beantwoord

SIM-kaart werkt niet?

  • 15 May 2013
  • 3 reacties
  • 249 Bekeken

Hallo,
ik heb mijn SIM-kaart geactiveerd, maar als ik hem in mijn telefoon plaats en de pincode invoer krijg ik de melding 'plaats een SIM-kaart' en vervolgens 'plaats de juiste SIM-kaart'.
Wat kan ik hieraan doen??
Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Charlene 17 May 2013, 10:27

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +8
Hallo,
ik heb mijn SIM-kaart geactiveerd, maar als ik hem in mijn telefoon plaats en de pincode invoer krijg ik de melding 'plaats een SIM-kaart' en vervolgens 'plaats de juiste SIM-kaart'.
Wat kan ik hieraan doen??
Alvast bedankt!


Hoi Marit87,

Ik zie dat je inmiddels telefonisch contact met Ă©Ă©n van mijn collega's hebt gehad. Ik zie ook dat je nu gebruik maakt van je aansluiting. Is dat met het toestel waar je eerst deze melding kreeg?

Ik hoop natuurlijk van wel, laat je het hier nog even weten?

Groetjes,

Charlene
hallo,
het is inmiddels opgelost, dankjewel voor de reactie!
Groetjes Kirsten
Badge +6
hallo,
het is inmiddels opgelost, dankjewel voor de reactie!
Groetjes Kirsten


Hoi Marit87,

Fijn te horen dat het probleem is opgelost. Fijne dag.

Reageer