Hallo Allemaal,
Wil ik bellen , dan moet de simkrt. ontgrendeld worden. Zonet op de side van Simyo gelezen dat je de krt . on line moet activeren en de nr. van de simkrt. dat heb ik niet gedaan(stond niet in de brief vermeld). Kan dat de oorzaak zijn, en moet ik alsnog de simkrt. on line activeren.
Mijn telefoon is een Acer Z520, voor een duo simkrt.
Alvast bedankt voor een eventuele hulp
Bladzijde 1 / 1
Hoi wia340, welkom op het Simyo forum 🙂.
Wat vervelend dat je niet meteen gebruik kunt maken van je nieuw ontvangen simkaart! Je hebt een Simyo Prepaid, dus deze simkaart hebben wij al voor je geactiveerd. Als je telefoon zegt 'Simkaart vergrendeld', dan wil hij graag een pincode van je weten. Deze vind je in de eerste e-mail die je van ons hebt gekregen.
Kun je de e-mail niet vinden? Staat deze pincode ook op Mijn Simyo onder het kopje Instellingen - simkaart.
Laat je me weten of het met behulp van mijn tips is gelukt?
Groetjes, Tiury
Wat vervelend dat je niet meteen gebruik kunt maken van je nieuw ontvangen simkaart! Je hebt een Simyo Prepaid, dus deze simkaart hebben wij al voor je geactiveerd. Als je telefoon zegt 'Simkaart vergrendeld', dan wil hij graag een pincode van je weten. Deze vind je in de eerste e-mail die je van ons hebt gekregen.
Kun je de e-mail niet vinden? Staat deze pincode ook op Mijn Simyo onder het kopje Instellingen - simkaart.
Laat je me weten of het met behulp van mijn tips is gelukt?
Groetjes, Tiury
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.