Ik heb vorige week een sim kaart besteld. Op 31 maart heb ik een bevestiging ontvangen. Tot nu toe heb ik geen sim kaart ontvangen. Wanneer kan ik deze verwachten?
Bladzijde 1 / 1
Controleer of het adres dat op jouw Mijn Simyo staat nog steeds het juiste adres is. Simkaarten worden verstuurd naar het adres dat bij Simyo bekend is.
Hoi Montasser, welkom op het Simyo forum :)
Wat vervelend dat je de Simyo startpakket nog niet hebt ontvangen! Deze hebben we op 1 april op de bus gedaan, dus die had er inmiddels wel moeten zijn. Kun je zoals Scotsman aangeeft checken of het adres wel klopt op Mijn Simyo? Als je de bevestiging geeft of dit het juiste adres is, doe ik een nieuwe simkaart voor je op de bus 🙂.
Groetjes, Tiury
Bedankt voor het antwoord Scotsman 🙂.
Wat vervelend dat je de Simyo startpakket nog niet hebt ontvangen! Deze hebben we op 1 april op de bus gedaan, dus die had er inmiddels wel moeten zijn. Kun je zoals Scotsman aangeeft checken of het adres wel klopt op Mijn Simyo? Als je de bevestiging geeft of dit het juiste adres is, doe ik een nieuwe simkaart voor je op de bus 🙂.
Groetjes, Tiury
Bedankt voor het antwoord Scotsman 🙂.
Het adres is juist. Lijsterstraat 95 in Utrecht
Hoi Montasser,
Bedankt dat je het zo vlug hebt kunnen checken 🙂. Ik heb meteen een nieuwe simkaart voor je op de post gedaan. Je ontvangt 'm binnen 2-3 werkdagen. Laat je het weten of je deze wel hebt ontvangen?
Groetjes, Tiury
Bedankt dat je het zo vlug hebt kunnen checken 🙂. Ik heb meteen een nieuwe simkaart voor je op de post gedaan. Je ontvangt 'm binnen 2-3 werkdagen. Laat je het weten of je deze wel hebt ontvangen?
Groetjes, Tiury
maar mijn adres niet Utrecht - Lijsterstraat 95 .
mijn adres is : Amsterdam - korfbalstraat 236 - 1062xc Amsterdam
mijn adres is : Amsterdam - korfbalstraat 236 - 1062xc Amsterdam
Hoi Montasser,
Bedankt voor je bericht.
Heb je de simkaart helemaal niet binnen gehad? Ik zag dat je pas gisteren je adres hebt aangepast op je Mijn Simyo. Mijn collega heeft de simkaart destijds naar het adres gestuurd wat op je Mijn Simyo stond.
Ik zag ook dat je een ander topic hebt aangemaakt over je simkaart. Daar kun je verdere vragen stellen over je simkaart. Dat werkt wat makkelijker. Klik hier om naar dat topic te gaan!
Groetjes,
Caspar
Bedankt voor je bericht.
Heb je de simkaart helemaal niet binnen gehad? Ik zag dat je pas gisteren je adres hebt aangepast op je Mijn Simyo. Mijn collega heeft de simkaart destijds naar het adres gestuurd wat op je Mijn Simyo stond.
Ik zag ook dat je een ander topic hebt aangemaakt over je simkaart. Daar kun je verdere vragen stellen over je simkaart. Dat werkt wat makkelijker. Klik hier om naar dat topic te gaan!
Groetjes,
Caspar
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.